آشنایی با هتل های مختلف در دومینیکا | ارزان ترین + لوکس ترین

هتل‌های دومینیکا را در این مقاله مورد بررسی قرار داده ایم، از کابانای لوکس کنار ساحل، تا اقامتگاه‌های بوم‌گردی کارائیب که می‌توانید با طبیعت یکی شوید.

قبل از اینکه به تعطیلات ماجراجویانه خود در دریای کارائیب بروید، وقت آن است که بفهمید در دومینیکا چگونه اسکان یابید. دوست دارید برخی از هتل‌های لوکس دومینیکا را بررسی کنید؟ در یک مهمان‌خانه استراحت کنید؟ یا می‌خواهید سوئیت مقرون به صرفه داشته باشید، تا انتها این مقاله همراه ایساتیس باشید.

طلوع خورشید در کشور دومینیکا

کشور دومینیکا با آتشفشان‌های حماسی، رودخانه‌های زیبا، جنگل‌های بارانی سرسبز، آبشارهای جادویی و دریاچه‌ای در حال جوش معروف، لقب «جزیره طبیعی» را به نام خود زده است.

نمایی از روزو در دومینیکا

محل اقامت در دومینیکا

در ادامه به بررسی بهترین هتل ها با بودجه های متفاوت می‌پردازیم.

بهترین هتل های لوکس در دومینیکا

با افتتاح Cabrits Resort & Spa Kempinski Dominica ، درست در شمال پورتسموث، تغییر کرده است (اطلاعات بیشتر در ادامه آمده است). یک روز از آن گذشتم و دیدم که استراحتگاه وسیع در حال ساخت است. این در یک مکان زیبا، نزدیک به پارک ملی Cabrits، در خلیج سرپناه خود است. شایعات می گویند، سوئیت ریاست جمهوری حدود 15000 دلار در هر شب خواهد بود – بدون شک مسافران شیک و مجلل را به جزیره جذب می کند.

سپس، تنها چند دقیقه دورتر، Cabrits Hotel Resort and Spa است که توسط پادشاهی مراکش به عنوان هدیه به دومینیکا تامین مالی شده است. این در یک مکان دوست داشتنی دیگر است، با منظره ای زیبا از پورتسموث. به محض باز شدن آنها، که باید در اواخر سال 2019 باشد، یک به روز رسانی در مورد آنها به این پست اضافه می کنم.

Cabrits Resort & Spa Kempinski Dominica

این هتل جذاب 5 ستاره بوده و دارای مناظر پانوراما از جاذبه های گردشگری دومینیکا است. Cabrits Hotel نزدیک به پورتسموث و دارای 151 اتاق، یک آبگرم درجه1، 4 رستوران و بار، امکانات تناسب اندام و چندین استخر و زمین تنیس است.

هتل حدود 45 دقیقه تا فرودگاه اصلی جزیره فاصله دارد، اما هتل ترانسفر از جزایر مجاور از جمله گوادلوپ را نیز سازماندهی می کند. سنت مارتن، آنتیگوا، مارتینیک و سنت لوسیا.

هتل Cabrits Resort & Spa Kempinski در دومینیکا
هتل Cabrits Resort & Spa Kempinski در دومینیکا 2

Pagua Bay House Oceanfront Cabanas

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل های دومینیکا هستید، همین هتل خواهد بود! طبیعت و تجمل در این هتل خیره‌کننده ترکیب می‌شوند که برای مسافرانی عالی است. اتاق‌ها و سوئیت‌های خصوصی ارائه شده در این هتل همگی دارای منظره اقیانوس، سقف‌های بلند و کف‌های چوبی شیک هستند.

همه سوئیت‌ها و کابانا دارای تخت کینگ، پنکه‌های سقفی، ملحفه‌های لوکس و تشک‌های یوگا هستند. آنها همچنین دارای منطقه نشیمن خصوصی در فضای باز خود با منظره وسیع از اقیانوس و باغ هتل گرمسیری هستند.

خانه خلیج پاگوا در دومینیکا
Pagua Bay House Oceanfront Cabanas در دومینیکا

هتل فورت یانگ (Fort Young) در دومینیکا

این هتل چهار ستاره در پایتخت دومینیکا، روزو، قرار دارد. امکانات این هتل عبارتند از: استخر، جکوزی و صندلی‌های آفتاب‌گیر برای کسانی که می‌خواهند استراحت کنند، به‌علاوه انتخابی از رستوران‌های مختلف. هتل فورت یانگ فروشگاه غواصی نیز دارد.

همه اتاق‌ها دارای منظره باورنکردنی هستند. این هتل خدمات اسپا، کلاس‌های یوگا در فضای باز ارائه می‌کند و دارای استخر و جکوزی فوق‌العاده مشرف به دریا است. 

هتل فورت یانگ (Fort Young) در دومینیکا

Secret Bay Resort Villas

این ویلاهای جزیره ای با موقعیت عالی خود در ساحل غربی یکی از مجلل ترین مکان ها برای اقامت در دومینیکا هستند. با کف‌های چوبی گرمسیری، استخرهای خصوصی، تراس‌های باورنکردنی با منظره اقیانوس و تجربه‌های غذاخوری لذیذ، اگر به دنبال استراحتی آرام هستید، این مکان عالی برای اقامت است.

Secret Bay Resort Villas در دومینیکا
خلیج راز در دومینیکا

هتل های بومگردی Jungle Bay در دومینیکا

این مجموعه از ویلاهای لوکس زیست محیطی در دومینیکا با مناظر جذاب دریایی مانند Soufriere و Scotts Head، مکان مناسبی برای ارتباط مجدد با طبیعت و لذت بردن از فضای باز است.

در این هتل اثاثیه بامبو، کف‌های چوبی و محصولات حمام و آبگرم کاملاً طبیعی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. با کلاس‌های یوگا روزانه در استودیوهای داخلی، ذات درونی خود را بیابید، از مزرعه موز هتل دیدن کنید یا در استخر بی‌نهایت شفاف شنا کنید.

هتل های بومگردی Jungle Bay در دومینیکا
خلیج جنگل در دومینیکا

Champs

اگر به دنبال هتلی با منظره باورنکردنی از مناظر حماسی دومینیکا هستید، Champs یک گزینه عالی خواهد بود! این هتل شیک نزدیک به دومین شهر پورتسموث، مشرف به خلیج پرنس روپرت است. اگر پس از یک روز پرماجرا به دنبال مکانی برای استراحت هستید، می توانید در یک صندلی آفتابگیر استراحت یا در استخر شنا این هتل کنید. 

هتل Champs در دومینیکا
هتل شانز در دومینیکا

هتل های معمولی در دومینیکا

اقامتگاه های جزیره انبه

همانطور که نامش گرمسیری به نظر می رسد، Mango Island Lodges یکی از بهترین هتل های دومینیکا در جزیره است. هر کدام 3 نوع اتاق دارد که با دقت به سبک سنتی تزئین شده اند و فضای لوکس مدرن را با فضای جزیره ای روستایی ترکیب می کند.

برخی از اتاق ها حتی دارای وان حمام خصوصی در بالکن خود هستند.

هتل های جزیره مانگو دردومینیکا
هتل های جزیره مانگو دردومینیکا 2

کلبه های ساحلی پیکارد

این کلبه ها در یک مکان عالی قرار دارند و فقط چند دقیقه با مرکز پورتسموث(دومین شهر دومینیکا) فاصله دارند.

کلبه های ساحلی پیکارد در دومینیکا

هتل های مقرون به صرفه در دومینیکا

3Rivers Eco Lodge

اقامت در این مجموعه زیبا که از کلبه ها و آپارتمان های بومگردی تشکیل شده راهی عالی برای غوطه ور شدن در طبیعت دومینیکا است. هر ویلا از چوب زیبا با حمام خصوصی، تخت‌خواب راحت و فضای داخلی بزرگ ساخته شده است. ترکیبی از ویلاهای خصوصی، آپارتمان ها و اتاق های خوابگاه وجود دارد، بنابراین می توانید چیزی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشد. 

میهمانان می توانند در مرز سه رودخانه که نام این استراحتگاه را به خود اختصاص داده اند، در آب های شفاف حمام کنند، باغ های استوایی را کاوش کنند، یا در مرکز مطالعات بوم گردی در محل درباره طبیعت منطقه اطلاعات بیشتری کسب کنند. 

برای اطلاعات بیشتر کافیست با متخصصین ایساتیس تماس حاصل فرمائید.

3/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.