زندگی در دومینکا: لیست بهترین شهرهای دومینیکا

آیا به زندگی در دومینیکا فکر می کنید اما به این فکر نمی کنید که بهترین شهرها برای زندگی در دومینیکا در کدام شهرها هستند؟ در حالی که دومینیکا یک جزیره کوچک است، دارای طیف وسیعی از شهرها است که می توانید برای زندگی در آن انتخاب کنید. هدف این راهنما معرفی بهترین شهرها برای زندگی در دومینیکا است. با وبسایت ایساتیس همراه باشید.

درباره دومینیکا

دومینیکا یک جزیره گرمسیری است که در قسمت کوچک مجمع الجزایر آنتیل در دریای کارائیب واقع شده است. این شهر که به دلیل طبیعت باورنکردنی خود مشهور است، تا حد زیادی توسط گردشگری انبوه دست نخورده باقی مانده است و به همین دلیل است که زندگی در اینجا بسیار آرام است. زبان رسمی این کشور انگلیسی است، اما کریول دومینیکن و فرانسوی نیز صحبت می شود. یکی از مزایای اصلی زندگی در دومینیکا هزینه پایین زندگی است – مسکن و غذای محلی نسبتاً ارزان هستند. از آنجایی که دومینیکا نرخ جرم و جنایت بسیار پایینی دارد، زندگی در این جزیره امن و مملو از فضای گرم و آرامش است.

زندگی در دومینکا: لیست بهترین شهرها برای مهاجرت

چه دوست داشته باشید در یک شهر پر جنب و جوش زندگی کنید یا در یک روستای آرام که توسط یک جنگل استوایی احاطه شده است، دومینیکا همه چیز را دارد. 

در روزو زندگی کنید

روزو به عنوان پایتخت دومینیکا، شهری پرجنب‌وجوش است که رو به دریای کارائیب است. روزو که توسط رودخانه روزو و مورن بروس با منظره ای پانوراما از شهر احاطه شده است، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. محله‌های فرانسوی قدیمی آن به‌خاطر سبک معماری قرن هجدهم معروف هستند و بخش شلوغی از جزیره پر از مغازه‌ها، رستوران‌ها و بارها هستند. روزو همچنین میزبان یکی از بزرگترین بازارهای روباز دریای کارائیب است که در آن می‌توانید میوه‌ها، سبزیجات و گیاهان گرمسیری تازه را پیدا کنید. 

روزو یکی از بهترین شهرها برای زندگی در دومینیکا است زیرا مکانی زیبا با فعالیت های شلوغ است. تنها مشکل کسانی که به دنبال فضایی آرام و آرام هستند، این است که روزو می تواند کمی شلوغ و پر سر و صدا باشد، زیرا پایتخت است. به غیر از این یک مکان عالی برای زندگی برای کسانی است که می خواهند در کنار دریا زندگی کنند و از سرعت زندگی شهری لذت ببرند.

در پورتسموث زندگی کنید

پورتسموث دومین شهر بزرگ دومینیکا است. فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن دارد، اما بسیار آرام‌تر از روزو است.

پورتسموث و منطقه آن برای غواصی، قایق سواری و تماشای نهنگ بسیار توصیه می شود. این جزیره با داشتن برخی از زیباترین سواحل جزیره، دارای صخره های مرجانی باورنکردنی است که امکان سفرهای غواصی چشمگیر را فراهم می کند.

پورتسموث که توسط آتشفشان های خاموش و پارک ملی تاریخی و دریایی Cabrits احاطه شده است، مطمئناً بهترین مکان برای زندگی در دومینیکا است و برای کسانی که عاشق طبیعت و فعالیت های ورزشی هستند، فعالیت های زیادی در فضای باز فراهم می کند.

در ماریگو زندگی کنید

ماریگوت شهر کوچکی است که بر روی تپه های دومینیکا قرار گرفته است و منظره ای خیره کننده از جزیره و دریای کارائیب را ارائه می دهد. فرودگاه دومینیکا در ماریگوت قرار دارد.

در ماریگوت رستوران ها و هتل های زیادی پیدا خواهید کرد که غذا و مسکن عالی ارائه می دهند.

ماریگوت در نزدیکی سواحل ساحل شمالی قرار دارد – برخی از بهترین سواحل دومینیکا که در آن می توانید در میان حیات وحش دریایی باورنکردنی استراحت کنید و غواصی کنید. آبشار ساری ساری نیز در این نزدیکی است و به دلیل بزرگی و زیبایی آن بسیار توصیه می شود. 

در Soufriere زندگی کنید 

سوفریر کوچک و جذاب یکی از بهترین روستاهای دومینیکا است.

این جزیره که توسط جنگل های استوایی و دریای کارائیب احاطه شده است، در گوشه جنوب غربی جزیره، نزدیک به شبه جزیره اسکات هد واقع شده است که به دلیل ارائه یکی از چشمگیرترین و باورنکردنی ترین مناظر جزیره مشهور است.

این روستا به دلیل آرامش و زیبایی طبیعی بسیار مورد توجه است. در سوفریر یک کلیسای کاتولیک قرن هجدهم ساخته شده از سنگ‌های آتشفشانی، حمام‌های معدنی گرم چشمه گوگرد، و فضایی بسیار آرام را خواهید دید.

چگونه زندگی در دومینیکا به عنوان یک مهاجر امکان پذیر است؟ 

برای اقامت در دومینیکا گزینه های مختلفی برای ویزا وجود دارد.

  • ویزای توریستی : بسته به ملیت شما، ممکن است برای اقامت کمتر از 6 ماه به ویزای توریستی نیاز نباشد.
  • ویزای سرمایه گذاری : برنامه شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری به سرمایه گذاران و خانواده آنها گذرنامه دومینیکا را تنها در 3 تا 4 ماه به شرط سرمایه گذاری حداقل 100000 دلار ارائه می دهد. با یک فرآیند سریع و ساده درخواست، برنامه شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری ارزان ترین در کارائیب است.
  • ویزای کاری : این ویزا برای افرادی است که پیشنهاد شغلی دارند. این به شما امکان می دهد تا زمانی که قرارداد کاری شما حداقل 6 ماه یا بیشتر باشد در جزیره بمانید.
  • اقامت موقت : برای کسانی که می خواهند بدون کار یا سرمایه گذاری در دومینیکا اقامت کنند، این ویزا باید سالانه تمدید شود. 

اگر قصد دارید به طور دائم در دومینیکا زندگی کنید، برنامه شهروندی با سرمایه گذاری بسیار راحت ترین گزینه است. با سرمایه گذاری حداقل 100000 دلاری، پاسپورت دومینیکا را در 3 تا 4 ماه دریافت کنید و به شما و خانواده تان اجازه می دهد در دومینیکا مستقر شوید و به بیش از 140 کشور بدون ویزا سفر کنید. 

املاک و مستغلات دومینیکا

املاک دومینیکا که از توریسم انبوه محافظت می شود، ارزان تر از سایر جزایر کارائیب است. اگر علاقه مند به خرید ملک برای فروش در دومینیکا هستید، گزینه های زیادی مانند آپارتمان ها، خانه های خانوادگی، ویلاها، هتل ها و استراحتگاه های لوکس پیدا خواهید کرد.

به لطف برنامه شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری ، اکنون این امکان برای شما وجود دارد که ملکی با حداقل 200000 دلار خریداری کنید و در مدت 3 تا 4 ماه بلافاصله تابعیت دومینیکا را دریافت کنید.

برخی از محبوب ترین مکان های املاک و مستغلات پورتسموث، سوفریر، سالزبری، ماریگوت و اطراف پایتخت روزو هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.