آشنایی با موزه دومینیکا

موزه دومینیکا در سال 1810 ساخته شد و در اسکله روزو، نزدیک بازار قدیمی واقع شده است. دومینیکا جزیره‌ای کوچک و حاصلخیز در شرق دریای کارائیب است. نزدیکترین همسایگان آن جزایر فرانسوی گوادلوپ و ماری گالانته در شمال و مارتینیک در جنوب هستند. این جزیره از فعالیت های آتشفشانی شکل گرفته است. با گروه سرمایه گذاری ایساتیس همراه باشید.

موزه دومینیکا

موزه دومینیکا

موزه دومینیکا در اصل خانه بازار بود، یک ساختمان بازار قدیمی و از زمان ساخت آن به عنوان اداره پست خدمت کرده است. این شامل بسیاری از موارد مربوط به تاریخ فرهنگی و اجتماعی دومینیکا و همچنین زمین شناسی و باستان شناسی آن است. قطعاتی از مبلمان استعماری، نمونه‌هایی از پرندگان و ماهی‌ها، تابلوهای جدول زمانی که تاریخچه کشور را مشخص می‌کند و بخش‌هایی به ژان ریس و فیلیس شاند آلفری اختصاص داده شده است. موزه تا حد زیادی مدیون کار دکتر لنوکس هونی چرچ، مورخ بزرگ کارائیب است.

این موزه کوچک اما جالب در بالای دفتر توریستی درست در نزدیکی اسکله کشتی کروز نمای کلی از تاریخ دومینیکا و مردم آن ارائه می دهد. این مکان که توسط تاریخ‌دان برجسته جزیره، لنوکس هونی‌چرچ نگهداری می‌شود، دارای نمایش‌ها و اشیاء آموزنده در مورد فرهنگ کالیناگو و کریول و همچنین تجارت برده است.

تاریخچه موزه دومینیکا

موزه دومینیکا مکانی جذاب برای درک تاریخ مردم دومینیکا از طریق نمایشگاه های مختلف است. این موزه یک ساختمان نارنجی کوچک است که در سال 1810 ساخته شده است. این ساختمان دو طبقه با رنگ های جزیره ای معمولی خود در دوران استعمار ساخته شده است. مورخ بسیار معروف جزیره، لنوکس هونی‌چرچ، تا حد زیادی در تشکیل آرشیو نمایشگاه‌های دائمی موزه شرکت داشت و این آخرین مورد امروز مرجعی در مورد زندگی دومینیکوآها است. در دو طبقه ای که این ساختمان را تشکیل می دهند، مجموعه هایی از عکس ها را نیز کشف خواهید کرد.

تاریخچه موزه دومینیکا

یکی از آیتم‌های معروف این موزه، گرز نقره‌ای است که توسط اولین فرماندار بریتانیا، سر ویلیام یانگ، Bt، بیش از 200 سال پیش اهدا شد.

امتیاز دهید (سمت چپ بیشترین)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.