آشنایی با دریاچه Boiling در دومینیکا


دریاچه Boiling یا جوشان دومینیکا یکی از شگفت‌انگیزترین آب‌های زمین محسوب می شود که قطعا در آن آب پز می شوید. این دریاچه، دومین دریاچه بزرگ جهان، یک شگفتی جوشان در یکی از دهانه های آتشفشانی دومینیکا است.

دریاچه Boiling

دریاچه Boiling

در دریاچه Boiling دومینیکا، چشمه‌های آب گرم با دره بیابانی هم مرز هستند. آب‌های شفاف، خاکستری، که بین صخره‌ها جمع می‌شوند و در زیر پوشش جنگلی انبوه قرار دارند. این دره یک سونا طبیعی است که طیف وسیعی از مزایای را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. استخرهای حرارتی طبیعی عضلات را تسکین می دهد. آب تمیز و دست نخورده از شکاف های صخره عبور می کند و آب خنک به وجود می آید و گل گوگرد ماسک مناسبی برای صورت می سازد.

خود دریاچه Boiling برای شنا خیلی داغ است اما دیدن آن شگفت انگیز است. حباب های بزرگ از گستره خاکستری آب بیرون می زند و سنگ های خط ساحلی را در آغوش می گیرند. 

دریاچه جوشان دومینیکا قطعا یکی از چالش برانگیزترین پیاده روی در جزیره است. سفری جذاب به بالای تپه و در میان دره های بخار، در انتظار مسافر ماجراجویی است که مایل به تجربه یکی از شگفتی های زمین است.

آنچه شما برای رفتن به دریاچه Boiling دومینیکا نیاز دارید:

  • تجربه پیاده روی
  • کفش پیاده روی راحت و مناسب
  • لباس شنا
  • لباس بارانی
  • آب آشامیدنی
  • خوراکی مختصر
  • سایر وسایل شخصی
دریاچه Boiling دومینیکا

یک سفر کوهنوردی فراموش نشدنی را در میان تپه ها و دره های جنگل دست نخورده دومینیکا تجربه کنید. از میان جنگل‌های بارانی انبوه از تپه‌ها به سمت جنگل‌های جن و دره بی‌نظیر ویرانی بروید. در میان صخره های داغ و حوضچه های بخار از گل جوشان حرکت کنید. تخم مرغ را در شکاف های حرارتی بپزید و از طبیعت ماسک زیبایی بگیرید. 

در حوضچه های گوگردی گرم که توسط طبیعت درست شده است غوطه ور شوید و روز را با شنا در دره زمردی تنگه تیتو به پایان برسانید.

امتیاز دهید (سمت چپ بیشترین)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.