فهرست کشورهای بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا

دومینیکا، پر از شگفتی های طبیعی، چشم اندازهای خیره کننده و سواحل جذاب، دومینیکا، که به عنوان مشترک المنافع دومینیکا نیز شناخته می شود، یک کشور جزیره ای در دریای کارائیب است که در ازای سرمایه گذاری اقتصادی، شهروندی جذابی از طریق برنامه سرمایه گذاری به سرمایه گذاران خارجی ارائه می دهد. بنابراین اگر علاقه مند به دریافت پاسپورت دوم هستید، پاسپورت دومینیکن راه حل مناسبی است. دارندگان پاسپورت دومینیکا به سفر بدون ویزا به کشورهای مختلف در سراسر جهان دسترسی دارند، از یک اقتصاد با ثبات و محیط امن و مطمئن برخوردار هستند. در اینجا لیستی از کشورهای بدون ویزای گذرنامه دومینیکا برای شهروندان دومینیکا آمده است.

فهرست کشورهای بدون ویزای گذرنامه دومینیکا 2023

با پاسپورت دومینیکا، می‌توانید به حدود ۱۱۱ کشور بدون ویزا سفر کنید و از حدود ۳۱ کشوری که هنگام ورود ویزا ارائه می‌دهند، دیدن کنید. در صورتی که یک شهروند دومینیکن بخواهد از سریلانکا بازدید کند، باید برای مجوز سفر الکترونیکی درخواست دهد.

در حالی که ما این لیست جامع را با در نظر گرفتن تمام قوانین و مقررات آماده کرده ایم، همیشه بهتر است قبل از سفر به دومینیکا آخرین دستورالعمل ها را بررسی کنید تا بتوانید تجربه ای بدون دردسر داشته باشید.

مقاصد بدون ویزا که دارندگان پاسپورت دومینیکا می توانند از آنها دیدن کنند

منطقه شینگن

اگر تابعیت دومینیکا دارید، می توانید بدون ویزا به منطقه شینگن سفر کنید. یک شهروند دومینیکا می تواند تا 90 روز در هر دوره 180 روزه را بدون ویزا در منطقه شینگن سپری کند. در مقایسه با اخذ ویزای شینگن، فرآیند دریافت پاسپورت دومینیکا نسبتا آسانتر است. اعتبار ویزای شینگن حداکثر برای یک دوره 5 ساله است. بنابراین پس از هر 5 سال، یک فرد باید ویزای خود را تمدید کند. در حالی که، شما می توانید شهروندی دومینیکا را با سرمایه گذاری در طول عمر خود دریافت کنید، جایی که پاسپورت دومینیکا شما باید پس از هر 10 سال تمدید شود. علاوه بر این، اخذ شهروندی دوم در دومینیکا بدون دردسر و آسان تر است.

انگلستان

افراد دارای پاسپورت دومینیکا می توانند به سفر بدون ویزا به بریتانیا دسترسی داشته باشند و برای مدت 180 روز متوالی در آنجا اقامت داشته باشند. هنگامی که یک فرد بریتانیا را ترک می کند، می تواند دوباره وارد کشور شود و شش ماه دیگر بماند و دوره شش ماهه جدید خود را شروع کند. داشتن پاسپورت دومینیکا برای سرمایه گذاران خارجی که مکرراً به انگلستان سفر می کنند بسیار مفید است.

آسیا

شهروندان دومینیکا برای سفر به کشورهای محبوب آسیایی مانند هنگ کنگ و سنگاپور نیازی به ویزا ندارند . در هنگ کنگ، یک شهروند دومینیکن می تواند برای مدت 90 روز و در سنگاپور، می تواند تا 30 روز را بدون ویزا سپری کند. شهروندان دومینیکا از جمله دارندگان گذرنامه انحصاری هستند که دسترسی بدون ویزا به کشورهایی مانند هنگ کنگ و سنگاپور دارند. بنابراین پاسپورت دومینیکا برای سرمایه گذارانی که در کشورهای آسیایی تجارت دارند ایده آل است.

ویزای آمریکا برای شهروندان دومینیکا

اگر شما سرمایه گذار خارجی هستید که نیاز به سفر مکرر به ایالات متحده دارید، دریافت پاسپورت دومینیکا می تواند مفید باشد. با پاسپورت دومینیکا، یک فرد به راحتی می تواند برای ویزای توریستی 10 ساله B2 ایالات متحده که حداکثر مدت اقامت 180 روز در ایالات متحده را اعطا می کند، درخواست دهد. برای درخواست این ویزا، یک شهروند دومینیکن باید ویزا را در کنسولگری ایالات متحده انجام دهد. برخلاف شهروندان دومینیکا، ایالات متحده اعتبار این ویزا را برای بسیاری از کشورهای دیگر تا سه سال محدود کرده است، جایی که درخواست ویزا فقط از طریق چند کنسولگری تعیین شده ایالات متحده انجام می شود.

ویزای آمریکا با پاسپورت دومینیکا

مزایا پاسپورت دومینیکا

  • متقاضی اصلی می تواند اعضای خانواده خود از جمله همسر، والدین و فرزندان را در درخواست گذرنامه قرار دهد و همه آنها می توانند در بازه زمانی 3-4 ماهه تابعیت دومینیکا را دریافت کنند.
  • هیچ الزامی برای اقامت در کشور وجود ندارد.
  • دارندگان پاسپورت دومینیکا می توانند به حدود 140 کشور بدون ویزا سفر کنند یا در بدو ورود ویزا دریافت کنند.
  • هیچ مالیات جهانی بر درآمد، ارث و ثروت از سرمایه گذاران اخذ نمی شود
  • دومینیکا اجازه تابعیت دوگانه را می دهد
  • برنامه شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری یکی از انعطاف پذیرترین برنامه های سرمایه گذاری در جهان است که به سرمایه گذاران خارجی در ازای سرمایه گذاری اقتصادی در کشور شهروندی ارائه می دهد.

گزینه های سرمایه گذاری برای پاسپورت دومینیکا

صندوق تنوع اقتصادی

سرمایه گذاران خارجی باید مبلغی معادل 100000 دلار به صندوق تنوع اقتصادی و 200000 دلار برای یک خانواده چهار نفره کمک کنند. علاوه بر این، هزینه های بررسی دقیق نیز اعمال خواهد شد.

سرمایه گذاری املاک و مستغلات

متقاضی اولیه نیاز به سرمایه گذاری حداقل 200000 دلار در ملک از پیش تایید شده دارد. علاوه بر این، متقاضی باید هزینه دولتی 25000 دلاری و همچنین هزینه های بررسی دقیق را بپردازد.

شرایط گذرنامه دومینیکا

  • متقاضیان باید 18 سال به بالا باشند.
  • متقاضیان باید تمام الزامات سرمایه گذاری را مطابق با برنامه شهروندی دومینیکا توسط سرمایه گذاری برآورده کنند.
  • متقاضیان باید سوابق مالی خود را به نمایش بگذارند
  • متقاضیان باید فاقد سابقه کیفری باشند
  • متقاضیان باید از وضعیت سلامتی خوبی برخوردار باشند
  • متقاضیان باید دانش اولیه زبان انگلیسی را داشته باشند

شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری – فرآیند درخواست

ماه 1 – آماده سازی

  • با توجه به نیاز خود گزینه سرمایه گذاری را شناسایی و تصمیم بگیرید
  • برای مراحل بعدی درخواست خود را با یک نماینده مجاز به اشتراک بگذارید
  • تمام کارهای اداری خود را سازماندهی کنید
  • درخواست خود را برای پاسپورت دومینیکا به واحد شهروندی توسط سرمایه گذاری ارسال کنید

30-90 روز – پردازش

  • واحد شهروندی توسط سرمایه گذاری درخواست شما را نظارت و ارزیابی می کند
  • بررسی سوابق متقاضی توسط مراجع ذیربط انجام می شود
  • درخواست پس از بررسی های لازم تایید می شود

ماه پنجم – درخواست شهروندی

  • گواهی ثبت نام خود را دریافت کنید
  • مبلغ هزینه گذرنامه را بپردازید
  • اخذ تابعیت دومینیکا

شهروندی دومینیکا

سوالات متداول

دارندگان پاسپورت دومینیکا به چند کشور بدون ویزا دسترسی دارند؟

با پاسپورت دومینیکا، فرد می تواند به بیش از 140 کشور جهان سفر کند.

آیا دارندگان پاسپورت دومینیکا به ویزای آمریکا نیاز دارند؟

بله، شهروندان دومینیکا برای سفر به ایالات متحده نیاز به ویزای توریستی دارند. با ویزای توریستی، دارندگان پاسپورت دومینیکا می توانند برای مدت 180 روز در ایالات متحده اقامت داشته باشند. ویزای توریستی تا 10 سال اعتبار دارد.

چرا باید پاسپورت دومینیکا بگیرم؟

اگر قصد دارید برای شهروندی دوم درخواست دهید، مطمئناً دومینیکا باید در لیست شما باشد. این کشور علاوه بر داشتن آب و هوای زیبا، محیط کار، جمعیت پذیرا، مناظر زیبا، دارای اقتصاد پررونقی نیز می باشد که فرصت های سرمایه گذاری متعددی را در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار می دهد. علاوه بر این، با پاسپورت دومینیکا، می‌توانید بدون ویزا به بیش از 130 کشور در سراسر جهان و تعداد کمی از کشورهایی که در بدو ورود دریافت می‌کنید، سفر کنید.

آیا می توانم با پاسپورت دومینیکا در اتحادیه اروپا بمانم؟

دارندگان پاسپورت دومینیکا می توانند به مدت سه ماه به طور مداوم در هر دوره شش ماهه در اتحادیه اروپا اقامت داشته باشند.

آیا ویزای دومینیکا برای کانادا رایگان است؟

شهروندان دومینیکا باید برای ویزای توریستی کانادا اقدام کنند تا بتوانند به کانادا سفر کنند. این نوع ویزا تا یک دوره زمانی 180 روزه معتبر است.

از اینکه با گروه سرمایه گذاری ایساتیس همراه بودید سپاسگذاریم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.