معافیت های مالیاتی دومینیکا و مزایای آن

نخست وزیر دومینیکا و وزیر دارایی، محترم. روزولت اسکریت با ادامه تلاش دولت برای بهبود استانداردهای زندگی شهروندان، کاهش جدیدی در عوارض و مالیات ها اعلام کرده است. با گروه سرمایه گذاری ایساتیس همراه باشید تا درباره معافیت مالیاتی دومینیکا بیشتر صحبت کنیم.

نخست وزیر اسکریت این کاهش ها را طی سخنرانی بودجه 2021-2022 خود در روز چهارشنبه 28 ژوئیه 2021 تحت عنوان “ساخت بر گذشته خود، تثبیت حال و تامین آینده خود” اعلام کرد.

نخست وزیر اسکریت اظهار داشت که از 1 آگوست 2021 دولت معافیت مالیات بر ارزش افزوده برای تخم مرغ های جوجه کشی اعمال می شود زیرا یکی از چالش های عمده ای که مرغداران با آن مواجه هستند تامین جوجه ها است.

مرغداران دومینیکا بسیار سخت کار کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که دومینیکا می تواند خود را با عرضه تخم مرغ و مرغ حفظ کند. یکی از چالش های متعدد توانایی آنها در تهیه جوجه ها است. آنها مجبور به تهیه و حمل جوجه ها از کشورهای دیگر شده اند که در برخی مواقع ثابت شده است که این امر دشوار و پرهزینه است. پرورش طیور یک صنعت رو به رشد در دومینیکا است. ما در راه خودکفایی با عرضه مرغ کامل هستیم. به عنوان یک دولت، ما باید به حمایت از این کشاورزان ادامه دهیم و محیطی را برای افزایش تولید در صورت امکان ایجاد کنیم. با در نظر گرفتن این موضوع، من خوشحالم که معافیت مالیات بر ارزش افزوده را برای تخم مرغ های جوجه ریزی طبقه بندی شده تحت عنوان تعرفه سفارشی HS 0407.10 از اول اوت 2021 اعلام کنم. اسکریت اعلام کرد.

نخست وزیر خاطرنشان کرد که این معافیت منجر به کاهش هزینه برای کشاورزان و افزایش تولید برای بازار محلی خواهد شد.

این کار کشاورزان موجود و سایر افراد علاقه مند را تشویق می کند تا کارخانه های جوجه کشی برای تامین جوجه ها راه اندازی کنند. بنابراین آقای رئیس مجلس، به جای واردات جوجه یکروزه، ما تخم های بارور شده را وارد می کنیم و در دومینیکا جوجه کشی می شود که منجر به کاهش هزینه ها برای کشاورز و قیمت رقابتی مرغ و تخم مرغ در بازار داخلی می شود. البته آقای رئیس، با بهره برداری از این هچری ها فرصت های شغلی بیشتری نیز ایجاد خواهد شد.

یکی دیگر از اعلامیه های مهمی که در آدرس بودجه 2021-2022 منتشر شد، معافیت مالیات بر درآمد بر درآمد اجاره مسکن از سال درآمدی 2021 بود.

نخست وزیر اسکریت توضیح داد که این معافیت به منظور استقبال از سرمایه گذاری بیشتر در زمین و مالکیت خانه است که در دراز مدت به نفع کشور خواهد بود.

ما می دانیم که بسیاری از این املاک اجاره ای متعلق به کارگران حقوق بگیر و مستمری بگیرانی است که سهم عادلانه مالیات بر درآمد خود را پرداخت کرده اند یا دارند می پردازند. آنها درآمد پس از کسر مالیات خود را گرفته اند و برای افزایش درآمد و مستمری خود در این املاک سرمایه گذاری کرده اند. این دولت می‌خواهد این نوع سرمایه‌گذاری‌ها را بیشتر تشویق کند، زیرا نه تنها برای مالکان، بلکه برای کشور از طریق افزایش فعالیت‌های ساخت‌وساز، کمک به مسکن مردم، افزایش فضای موجود برای بازدیدکنندگان، ایجاد اشتغال کوتاه‌مدت و بلندمدت سودمند است. و در نتیجه به رشد و توسعه کشورمان کمک کند. بنابراین آقای رئیس مجلس از سال درآمدی 2021 یعنی امسال مالیات بر درآمد اجاره بهای مسکونی معاف است. 

معافیت مالیاتی دومینیکا

 معافیت‌های مالیاتی برای دانش‌آموزان نیز تمدید شد زیرا دانش‌آموزان یا والدین از این پس می‌توانند تمام سود پرداختی وام‌های دانشجویی خود را مطالبه کنند.

«در سال 2002، این دولت اقدامی را ارائه کرد که به دانش‌آموزان یا والدین آنها اجازه می‌داد تا کسر مالیات بر درآمد سالانه برای بهره پرداختی به وام‌های دانشجویی حداکثر 5000 دلار برای هر دانشجو درخواست کنند. آقای رئیس مجلس، ما می دانیم که هزینه های آموزش از زمانی که این اقدام برای اولین بار مطرح شد، افزایش چشمگیری داشته است. برای سرمایه‌گذاری بیشتر در دانش‌آموزان و تقویت آموزش و پرورش، دولت تصمیم گرفته است که به دانش‌آموزان یا والدین آنها اجازه دهد تمام سود وام‌های دانشجویی خود را که هر سال پرداخت می‌شود، مطالبه کنند. نخست وزیر گفت: این اقدام از ژانویه 2022 تا مصادف با سال درآمد اعمال خواهد شد.

حداکثر کسر مالیات 8000 دلاری برای حق بیمه پرداخت شده برای بیمه خانه ها از سال درآمد 2022 نیز در آدرس بودجه اعلام شد. نخست وزیر اسکریت خاطرنشان کرد که این کسر در تلاشی برای ایجاد انعطاف پذیری مالی در بین شهروندان است.

این دولت قبلاً اعلام کرده است که ما باید دومینیکا تاب‌آور بسازیم. این مستلزم ایجاد انعطاف پذیری در سطح فردی، در خانواده ها و مشاغل است. همانطور که چندین بار اشاره کرده ام، وجود ذخایر مالی لازم برای کمک به پاسخگویی و بهبودی، به عنوان مثال، پس انداز و بیمه، برای دستیابی به تاب آوری بسیار مهم است. به منظور کمک به افراد در طرح‌های تاب‌آوری، به‌ویژه اطمینان از بیمه بودن آن‌ها، دولت پیشنهاد می‌کند که به افراد اجازه کسر مالیات بر درآمد برای حق بیمه پرداختی برای بیمه خانه‌هایشان داده شود. حداکثر کسر مجاز 8000 دلار است. نخست وزیر اسکریت ادامه داد: این اقدام از سال درآمد 2022 اعمال خواهد شد.

دولت همچنین از سال درآمدی 2022 کسر مالیات بر درآمد را برای حق بیمه درمانی فردی یا خانوادگی ارائه خواهد کرد.

«یک ملت تاب‌آور، نیازمند مردمی سالم است. دولت پیشرفت های قابل توجهی در امکانات مراقبت های بهداشتی، تجهیزات، خدمات و متخصصان در سطوح اولیه، ثانویه و عالی داشته است. به عنوان یک فرد، ما باید روی سلامت شخصی خود سرمایه گذاری کنیم و آن را در اولویت قرار دهیم. این به معنای تغذیه صحیح، حفظ رژیم ورزشی و داشتن بیمه درمانی کافی است. دولت اکنون به افراد کسر مالیات بر درآمد بیمه درمانی ارائه می دهد. این کسر مربوط به حق بیمه پرداختی بیمه درمانی فردی یا خانوادگی خواهد بود و از سال درآمدی 2022 اعمال خواهد شد. حمایت از بیمه سلامت نتیجه تلاش های ما در ارائه خدمات بهداشتی با کیفیت و ارائه خدمات است.

در 2 اوت 2022، سرویس اطلاعات دولتی دومینیکا نشانی بودجه 2022-2023 را منتشر کرد که توسط نخست وزیر روزولت اسکریت ارائه شده بود. عمده اقدامات مربوط به مالیات در بودجه به شرح زیر خلاصه می شود:

  • اضافه‌هزینه (مالیات) جدید بر روی زمین‌های خالی و املاک متروکه با نرخ 50 سنت در هر فوت مربع در سال اعمال می‌شود که تا 20 اوت هر سال برای 12 ماه فوریه منتهی به 31 ژوئیه قابل پرداخت است. (اولین پرداخت 20 اوت 2023)، با هزینه های اضافی که در ابتدا در مناطق خاصی از پایتخت، روزو (مرحله اول) اعمال شد.
  • کلیه عوارض، مالیات ها، عوارض و هزینه ها از همه صنایع دستی تفریحی و موتورهای صنایع دستی تفریحی که از 1 سپتامبر 2022 به دومینیکا وارد می شوند، حذف می شوند.
  • مالیات بر ارزش افزوده ابزار کشاورزی و خاک گلدان از اول سپتامبر 2022 حذف می شود.
  • هزینه های مختلف برای انتقال یا خرید زمین به طور دائم از 1 نوامبر 2022 به شرح زیر کاهش می یابد (به طور موقت از سپتامبر 2020 اعمال می شود):
    • حق تمبر – 2٪
    • هزینه قضایی – 1٪
    • صندوق تضمین – 1٪
    • حق الزحمه وکلا – حداکثر 2.5٪
  • کاهش موقت 50 درصدی در مجوزهای وسایل نقلیه موتوری از 1 اوت 2022 تا 31 ژوئیه 2023 برای وسایل نقلیه خدمات عمومی مورد استفاده برای حمل مسافر (مانند تاکسی و اتوبوس های عمومی) و کامیون ها و کمپرسی های موجود برای اجاره اعطا می شود. و
  • مالیات تعمیر و نگهداری بزرگراه از 1 اوت 2022 متوقف می شود.

اقدامات خاصی نیز برای افراد در نظر گرفته شده است، از جمله معافیت مالیات بر ارزش افزوده تا 150 کیلووات ساعت انرژی الکتریکی ارائه شده توسط DOMLEC (خدمات برق دومینیکا) به مصرف کنندگان داخلی در هر دوره صورتحساب با اعمال از 1 اوت 2022، همراه با معافیت مالیات بر ارزش افزوده برای اضافه شارژ سوخت. در مورد خدمات برق DOMLEC.

مزایای معافیت مالیاتی دومینیکا را در بهشت ​​طبیعت کارائیب شرقی کشف کنید. بیاموزید که چگونه اخذ شهروندی دومینیکا می تواند به شما در حذف نرخ های بالای مالیات بر درآمد تحمیل شده توسط دولت مستبد کمک کند.

در واقع، اقامت خارج از کشور از طریق بهترین برنامه شهروندی کارائیب، خانواده ها و افراد ثروتمند را قادر می سازد تا از خود در برابر تعصب مالیاتی و بی عدالتی سیاست های پوپولیستی محافظت کنند. قوانین مالیات بر درآمد دومینیکا و موارد دیگر را بیابید.

بهشت جزیره گرمسیری

در دومینیکا شما یک مقصد اکوتوریسمی ایده آل پر از پدیده های طبیعی منحصر به فرد را کشف خواهید کرد. علاوه بر این، دومینیکا میزبان بهترین برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری در جهان است. شهروندان دومینیکا علاوه بر عدم مالیات بر عایدی سرمایه، بدون مالیات بر ارث و بدون مالیات بر ثروت از دسترسی جهانی برخوردار هستند. 

پس آیا دومینیکا بهشت ​​مالیاتی است؟ طبق تعریف، پاسخ منفی است، با این حال مزایای معافیت مالیاتی دومینیکا را می‌توان مانند گنجینه‌های مدفون در اینجا یافت. همه این ویژگی‌ها خود تقویت‌کننده هستند و دومینیکا را به بهترین انتخاب برای استراتژی مالیاتی فراساحلی شما تبدیل می‌کنند.

به همین ترتیب، شهروندان دومینیکا فرصت زندگی و سرمایه گذاری در بهشت ​​گرمسیری کارائیب را دارند. از این رو، شهروندی دومینیکا در مقایسه با کشورهای اروپایی پرهزینه به طور قابل توجهی کمتر ارزش دارد. 

در واقع، دومینیکا با جمعیتی از نهنگ‌های اسپرم و غواصی در غارهای عمیق زیر دریا، یک مکان پر زرق و برق در اکوتوریسم است. ویژگی های دیگر دومینیکا شامل چشمه های آب گرم زمین گرمایی، بیش از 1200 گونه گیاهی و گونه های جانوری بومی مانند طوطی سیسرو است.

اکوتوریست ها سال به سال باز می گردند تا از صنعت گردشگری محلی بهره ببرند. در نتیجه، ROI سالانه شما در اموال مرتبط با گردشگری به طور پیوسته افزایش می یابد.

شرایط معافیت مالیاتی دومینیکا

چگونه از معافیت مالیاتی دومینیکا بهره مند خواهید شد؟ معافیت رسمی مالیاتی را می توان با اقامت در کشور برای حداقل 183 روز در طول سال مالیاتی به دست آورد. در نتیجه، شرایط حضور فیزیکی را برآورده می‌کنید و مقیم مالیاتی می‌شوید.

در مورد شرکت ها، اگر کسب و کار در دومینیکا ثبت شده باشد، برای مقاصد مالیاتی مقیم در نظر گرفته می شود. اگر چه اگر شرکت در خارج از کشور ثبت شده باشد اما در دومینیکا مدیریت و کنترل شود، همچنان برای مقاصد مالیاتی مقیم محسوب می شود.

در نظر گرفتن مقیم مالیاتی دومینیکا ممکن است منجر به برخی تعهدات مالیاتی به دولت دومینیکا شود. اگر شرایط خاصی وجود داشته باشد، ممکن است همچنان این فرصت را داشته باشید که مالیات بر درآمد خود را به طور کلی حذف کنید.  

نحوه بهره مندی از امعافیت مالیاتی دومینیکا

شهروندان دومینیکا که شرایط حضور فیزیکی را دارند ممکن است مشمول مالیات بر درآمد بین المللی شوند. با این حال، افراد غیر مقیم فقط مالیات بر درآمدی که از داخل دومینیکا منشأ می گیرند، پرداخت می کنند. بنابراین، شهروندان دومینیکا با منابع درآمد بین المللی بزرگ ممکن است بخواهند در خارج از کشور اقامت کنند.

برای تکرار، قانون مالیات دومینیکا به وضوح بیان می‌کند که مسئولیت مالیاتی برای درآمد بین‌المللی برای «همه افرادی که مقیم محسوب می‌شوند» اعمال می‌شود. از آنجایی که کسانی که در خارج از کشور زندگی می کنند بدون درآمد محلی معاف خواهند بود، شما که ساکن خارج از کشور هستید نیازی به نگرانی در مورد مالیات محلی ندارید. 

از سوی دیگر، شهروندان دومینیکا که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، همچنان می‌توانند در کشور محل اقامت خود یا از کشور محل تولد خود، مسئولیت مالیاتی داشته باشند. بله، در واقع، کشور محل اقامت شما ممکن است همچنان قوانین مالیاتی خود را بر شما تحمیل کند، حتی اگر تابعیت آن کشور را نداشته باشید.

علاوه بر این، تابعیت مضاعف در کشورهایی مانند ایالات متحده منجر به مالیات بر درآمد جهانی، حتی برای افراد غیر مقیم می شود. اگر چه تابعیت دوم به شما اجازه می دهد که تابعیت اصلی خود را ترک کنید. در نتیجه، چشم پوشی از تابعیت ایالات متحده ممکن است قابل تامل باشد.   

نحوه ایجاد معافیت مالیاتی دومینیکا

شهروندی دومینیکا به خودی خود ممکن است ادعای معتبری برای معافیت مالیاتی جهانی به شما بدهد. به همان اندازه مهم نیاز به اقدامات تکمیلی برای حمایت از ادعای معافیت مالیاتی شما است. همراه با شهروندی،  خرید املاک و مستغلات دومینیکا برای واجد شرایط بودن بسیار حمایت کننده است.

ناگفته نماند که می توانید ملک را پس از مدت نگهداری و در عین حال که شهروندی دائمی خود را حفظ کنید، بفروشید. علاوه بر این، از طریق برنامه اشتراک سود توسعه دهنده، بازده سرمایه گذاری 4-5٪ را به دست آورید. شما هم می توانید کیک خود را بخورید و آن را بخورید ! سرمایه گذاران سرمایه سرمایه گذاری خود را بازیابی می کنند اما شهروندی دومینیکا را برای همیشه حفظ می کنند.

برای پشتیبانی بیشتر از ادعای معافیت مالیاتی خود، یک شماره شناسایی مالیاتی دومینیکا (TIN) دریافت کنید. به همین ترتیب، گواهینامه رانندگی دومینیکا را می توان همراه با سیم کارت/قبض تلفن محلی دریافت کرد.

نمای استخر Cabrits Kempinski Resort Dominica

Nexus دریایی خود را به دومینیکا بسازید

این اقدامات تکمیلی مطابق با آدرس ملک دومینیکا شما کار می کند و می تواند در برنامه های بانکی خارج از کشور، اسناد ثبت شرکت و البته درخواست های اقامت درج شود. بنابراین، با یک رابطه تثبیت شده با دومینیکا، امکان حذف مالیات بر درآمد جهانی شما به طور کلی وجود دارد.

بنابراین آیا ایجاد معافیت مالیاتی دومینیکا تصمیم درستی برای شماست؟ بدهی های مالیاتی زیر را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا باید بیش از 182 روز در سال در دومینیکا زندگی کنید. در غیر این صورت، شما هنوز هم می توانید تمام مزایای بهشت ​​مالیاتی را دریافت کنید. با این حال، شما باید در خارج از کشور اقامت داشته باشید و اقدامات احتیاطی لازم را که در بالا ذکر شد، انجام دهید.

نرخ های مالیات بر درآمد شخصی

شهروندان دومینیکا که آستانه حضور فیزیکی 183 روزه را داشته باشند، مشمول مالیات بر درآمد شخصی بر درآمد جهانی هستند. از سوی دیگر، افراد غیر مقیم فقط از درآمد محلی مالیات می گیرند.

برای روشن‌تر شدن، قانون مالیات بر درآمد دومینیکا 67:01 تصریح می‌کند که ساکنان مالیاتی دومینیکا از منابع درآمدی خاصی مانند استفاده ، مشارکت، اشتغال، اجاره، حق امتیاز، بهره، سود سهام شرکت‌ها، تخفیف‌ها، حق بیمه، کمیسیون‌ها، مشمول مالیات هستند. هزینه ها، سنوات و غیره

از 1 ژانویه 2018 به ساکنان مالیاتی دومینیکا اجازه مالیات 30000 دلاری دلار کارائیب شرقی (1 USD = 2.7 XCD) داده می شود. همه مقادیر در XCD هستند.   این ممکن است به شما امکان معافیت برای بهره یا سود سهام کسب شده از بازده سرمایه گذاری در دارایی های املاک و مستغلات شما را بدهد.

علاوه بر این، کمک هزینه وام مسکن تا سقف 25000 دلار وجود دارد. در مزیت بیشتر، دولت دومینیکا اخیراً آستانه مالیات بر درآمد شخصی ذکر شده در اینجا را افزایش داده است.      

درآمد مشمول مالیات (XCD) نرخ مالیات بر درآمد
0-30000 دلار 0%
30001 تا 50000 دلار 15%
50001 تا 80000 دلار  25%
80001 دلار و بالاتر 35%
بدون مالیات بر عایدی سرمایه N/A

مالیات تکلیفی

این مالیات 15 درصدی زمانی اعمال می‌شود که مقیم به غیر مقیم پرداختی انجام دهد. با این حال، پرداخت به ساکنان معاف است. علاوه بر این، شخصی که پرداخت را انجام می دهد، مسئول کسر مالیات تکلیفی و واریز آن به حسابرس درآمد داخلی است.

پرداخت به دولت ظرف 15 روز پس از پایان ماهی که در آن کسر شده است. مالیات تکلیفی برای منابع درآمدی زیر قابل اعمال است:

  • سود سهام
  • بهره یا تخفیف
  • اجاره، حق بیمه اجاره یا مجوز در رابطه با اموال منقول
  • اجاره کارخانه، ماشین آلات، تجهیزات یا سایر اموال منقول
  • حق امتیاز
  • هزینه مدیریت
  • کمیسیون یا حق الزحمه، نه در رابطه با شغلی که در آن بخش 57 اعمال می شود
  • حق سنوات یا سایر پرداخت های دوره ای از جمله پرداخت های نفقه یا نفقه
  • توزیع درآمد یک تراست، به عنوان درآمدی از نوع مشخص شده در بندهای (الف) تا (ح)
  • هر گونه پرداخت دیگری که ماهیت درآمدی داشته باشد

نرخ های مالیات بر درآمد شرکت ها

دولت دومینیکا شرکت های مقیم را از درآمد جهانی مالیات می گیرد. با این حال، شرکت های غیر مقیم فقط بر درآمد محلی مالیات می گیرند. علاوه بر این، یک شرکت مقیم است اگر در دومینیکا ثبت شده باشد یا اگر در خارج از کشور ثبت شود، در دومینیکا مدیریت و کنترل می شود.

سررسید و پرداخت مالیات های T در پایان هر سال مالی در سه مرحله سه ماهه می باشد. سه اقساط سه ماهه 25 درصد، 35 درصد و 40 درصد است. 

نرخ مالیات بر درآمد شرکتی 25%
نرخ مالیات بر درآمد شعب 25%
نرخ مالیات حواله شعبه 15%
مالیات بر عایدی سرمایه بدون مالیات بر عایدی سرمایه

مالیات بر ارزش افزوده (VAT)

مالیات بر ارزش افزوده دومینیکا در مارس 2006 معرفی شد و جایگزین مالیات بر مصرف، مالیات بر فروش، مالیات اشغال هتل و مالیات بر سرگرمی شد. نرخ مالیات بر ارزش افزوده 15٪ است، اما برای منابع تامینی طبقه بندی شده به عنوان اقامتگاه ها و فعالیت های غواصی به 10٪ کاهش می یابد. علاوه بر این، برخی از اقلام (عمدتاً ضروری) به عنوان اقلام دارای رتبه صفر طبقه بندی می شوند که معاف هستند. 

مالیات توسط تولیدکنندگان ثبت شده عرضه (کالاها و خدمات) پرداخت می شود و از مصرف کنندگان دریافت می شود. علاوه بر این، کالاهای وارداتی با مالیات بر ارزش افزوده در مبدأ ورودی اخذ و توسط واردکنندگان پرداخت می شود. 

ارائه دهندگان خدمات معاف شامل واسطه های مالی، مدارس و پزشکان هستند. علاوه بر این، واردات معاف شامل کالاهای وارد شده توسط دومینیکن ها است که برای اقامت دائم به کشور باز می گردند. اما هدایای بی قید و شرط به موسسات خیریه از مالیات بر ارزش افزوده معاف است. 

مالیات انتقالی بر فروش اموال

مالیات نقل و انتقال (شامل حق تمبر) برای انتقال یا انتقال در فروش هر ملک در دومینیکا با نرخ 6.5٪ اخذ می شود. هزینه بین خریدار که 4% می پردازد و فروشنده ای که 2.5% می پردازد تقسیم می شود.

علاوه بر این، هزینه دادرسی 2.5٪ و هزینه تضمین 1٪ نیز توسط خریدار پرداخت می شود. توجه: انتقال اموال غیرمنقول تحت مالکیت سهام موجب جذب مالیات نقل و انتقال نمی شود. 

سهام یا سهام یک شرکت معاف هستند مگر اینکه دارایی های شرکت پایه از 50٪ یا بیشتر از اموال غیرمنقول تشکیل شده باشد. اگر چنین است، همان نرخ های مالیاتی تعیین شده اعمال می شود.

مالیات نقل و انتقالات (فروشنده) 2.5%*
مالیات نقل و انتقال (خریدار) 4%*
هزینه قضایی (خریدار) 2.5%*
کارمزد تضمین (خریدار) 1%*

برای شهروندی دومینیکا با معافیت مالیاتی اقدام کنید

از سال 1993، کشورهای مشترک المنافع دومینیکا به متقاضیان واجد شرایطی که سرمایه گذاری مورد تایید دولت را در اقتصاد محلی انجام می دهند، اجازه می دهد تا شهروندی دومینیکا را دریافت کنند . علاوه بر این، دومینیکا همیشه رقابتی قیمتی بوده و بالاترین ارزش را ارائه می دهد.

در واقع، برای بیش از 29 سال، دولت دومینیکا با دقت تصویر برنامه شهروندی خود را پرورش داده است. در نتیجه، CIP بسیار موفق بوده و بسیار مورد احترام بوده است.

مزایای محلی CIP ساخت هزاران پروژه مسکن اجتماعی مقاوم در برابر آب و هوا، مدارس جدید و کلینیک‌های پزشکی را که در هر محله در اطراف جزیره یافت می‌شود، ممکن ساخته است.

دومینیکا در مزیت بیشتر CIP، جذابیت اکوتوریسم خود را با هتل های 5 ستاره تقویت کرده است. ناگفته نماند، یک فرودگاه بین قاره ای جدید در دست ساخت است که قرار است در سال 2025 تکمیل شود. این هم افزایی مطمئناً به نفع سرمایه گذاران بلند مدت املاک و مستغلات خواهد بود.

برای دریافت شهروندی دومینیکا، سرمایه گذاران می توانند در املاک و مستغلات مورد تایید دولت به مبلغ 220000 دلار آمریکا سرمایه گذاری کنند. متقاضیان همچنین باید یک بررسی کامل سوابق را تکمیل کرده و به یک آزمایش پزشکی ارسال کنند. در صورت موفقیت، پاسپورت دومینیکا را ظرف 3 تا 4 ماه دریافت خواهید کرد. جهت دریافت اطلاعات هزینه پاسپورت دومینیکا به این صفحه مراجعه کنید.

مزایای معافیت مالیاتی دومینیکا

سرمایه گذارانی که واجد شرایط معافیت مالیاتی دومینیکا از طریق CIP هستند، از مزایای شهروندی دومینیکا نیز برخوردار خواهند شد. در نتیجه، دسترسی جهانی و آزادی مالی را مانند قبل تجربه کنید.

خواه شما یک مسافر دائمی، سرمایه گذار بین المللی، میلیونر ارز دیجیتال باشید یا فقط بخواهید شهروندی فعلی خود را کنار بگذارید، دومینیکا CIP امنیت مورد نیاز را به شما می دهد.

مزایای دیگر شهروندی دومینیکا عبارتند از:

  • بدون ویزا یا هنگام ورود به بیش از 144 مقصد.
  • از حق زندگی و کار در هر یک از کشورهای شرکت کننده CARICOM یا OECS برخوردار شوید.
  • هیچ مصاحبه شخصی به عنوان بخشی از فرآیند تایید لازم نیست.
  • علاوه بر این، هیچ الزامی برای بازدید از جزیره دومینیکا یا اقامت در آنجا برای دریافت شهروندی وجود ندارد.
  • بدون مالیات بر سود سرمایه، ثروت یا درآمد ارث.
  • تابعیت مضاعف بدون نیاز به ترک تابعیت فعلی مجاز است.
  • محرمانه بودن کامل تضمین شده است زیرا هیچ الزامی برای اطلاع دادن به کشور یا مبدا شما وجود ندارد.
  • به عنوان یک شهروند دومینیکا، شما همچنین شهروند کشورهای مشترک المنافع بریتانیا هستید.
  • انگلیسی زبان ملی با الزامات تسلط است.
  • سیستم حقوقی دومینیکا بر اساس حقوق عمومی انگلیسی است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.