چگونگی دریافت شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری

جزیره طبیعت، دومینیکا به دلیل زیبایی طبیعی بکر خود مشهور است. استاندارد زندگی آن به ویژه در مقایسه با سایر کشورهای منطقه بسیار بالا است. در این مقاله از ایساتیس درباره چگونگی دریافت شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری صحبت میکنیم.

دومینیکا سالانه پذیرای بیش از 200000 گردشگر است که بیشتر آنها مسافران یک روزه هستند که به عنوان بخشی از سفر دریایی خود از این جزیره دیدن می کنند. گردشگران عاشق سواحل، کوه ها و استراحتگاه های مجلل هستند. داشتن شهروندی دومینیکا به شما امکان می دهد در تمام طول سال به شگفتی های بکر دسترسی داشته باشید.

اما چیزی که بیشترین درآمد را در این جزیره ایجاد می کند، برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری (CBI) آنهاست که اکنون نزدیک به سه دهه است که اجرا می کنند.

از آنجایی که برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری تقریباً نیمی از درآمد کشور را ایجاد می کند، این کشور به نوآوری با برنامه های مختلف برای جذب سرمایه گذاران جدید ادامه می دهد. جدیدترین برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری آنها برای آوردن مشاغل، کارآفرینان و مشاغل به دومینیکا طراحی شده است. این روند کمی کندتر است و نیاز به مدتی صرف در کشور دارد، اما گزینه بسیار ارزان تری با قیمت 50000 دلار است.

همچنین گزینه استانداردتر شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری نیز وجود دارد که در ازای 100000 دلار، می توانید پاسپورت دومینیکا را دریافت کنید – چیزی بیشتر از این وجود ندارد. شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری یک برنامه CBI ساده است، حتی برخی ممکن است آن را ابتدایی بدانند. در عین حال برنده جایزه هم هست.

برنامه شهروندی دومینیکا بر اساس سرمایه گذاری در صدر شاخص CBI منتشر شده توسط مجله مدیریت ثروت حرفه ای فایننشال تایمز قرار دارد. البته، شما باید این و سایر جوایز دومینیکا را با مقداری نمک سخاوتمندانه بگیرید – شهروندی توسط لابی سرمایه گذاری واقعاً قدرتمند است.

با این حال، شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری یکی از بهترین شهروندی با ارزش از طریق گزینه های سرمایه گذاری در کارائیب است. این فهرست ما را از ساده‌ترین پاسپورت‌ها برای دریافت می‌سازد.

همچنین به عنوان ارزان ترین شهروندی اقتصادی که می توانید در هر نقطه از جهان دریافت کنید، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

شهروندی دومینیکا یک گزینه عالی برای چندین نوع مختلف است. قیمت شهروندی دومینیکا و زمان پردازش سریع، همچنین گزینه خوبی برای کسانی است که به دنبال پاسپورت دوم سریع به عنوان بیمه نامه یا وسیله ای برای ترک سریع شهروندی ایالات متحده هستند .

در این مقاله، همه آنچه را که باید در مورد شهروندی دومینیکا از طریق برنامه سرمایه گذاری بدانید را پوشش خواهیم داد، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که آیا پاسپورت این کشور برای شما مناسب است یا خیر.

شهروندی از طریق سرمایه گذاری چیست؟

برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری که شهروندی اقتصادی نیز نامیده می شود، برنامه ای است که توسط یک دولت ملی اداره می شود که به موجب آن سرمایه گذاران می توانند اساساً به طور قانونی و قانونی برای خود پاسپورت دریافت کنند.

دلایلی که چرا یک دولت تصمیم می گیرد شهروندی خود را بفروشد متفاوت است، اما بیشتر به جذب سرمایه خارجی، بهبود زیرساخت ها و تنوع بخشیدن به اقتصادشان مربوط می شود. از یک سرمایه گذار خارجی خواسته می شود که یک یا چند مورد از موارد زیر را هنگام خرید شهروندی انجام دهد:

پاسپورت مناسب خود را دریافت کنید

ما به مشتریان خود در مورد بیش از 100 گزینه شهروندی توصیه کرده ایم، از برنامه های غالباً نادیده گرفته شده اجداد گرفته تا گزینه های سرمایه گذاری سریع و حتی برنامه های انحصاری برای HNWI. خودتان را محدود نکنید؛ اجازه دهید رویکرد بی طرفانه Nomad Capitalist به شما در یافتن بهترین گزینه کمک کند.

 کمک مالی به یک صندوق دولتی
 سرمایه گذاری در ابزارهای مالی، مانند اوراق قرضه دولتی
 خرید املاک و مستغلات (از پیش تایید شده) در کشور
 افتتاح یک شرکت محلی و استخدام تعداد مشخصی از افراد محلی

معمولاً قوانین زیادی وجود دارد که باید به آنها پایبند باشید و مراحل متعددی در فرآیند اخذ شهروندی دخیل هستند، بنابراین بهترین کاری است که با کمک یک متخصص صنعت CBI انجام شود. 

پاسپورت دومینیکا

چرا دومینیکا؟

قبل از اینکه خیلی از خودمان جلوتر برویم و به جزئیات نحوه گرفتن شهروندی دومینیکن از طریق سرمایه گذاری بپردازیم، اجازه دهید نگاهی به خود کشور دومینیکا بیندازیم. دومینیکا (نباید با جمهوری دومینیکن اشتباه شود) که به عنوان “جزیره طبیعی کارائیب” شناخته می شود، مسلماً یکی از زیباترین جزایر کارائیب است.

این جزیره که بین قلمروهای فرادریایی فرانسه گوادلوپ و مارتینیک قرار دارد، دارای رودخانه‌ها و آبشارهای متعدد، کوه‌های سبز و چشم‌اندازهای زیبای اقیانوس (با وجود تعداد محدودی سواحل) است. با جنگل‌های بارانی پر از گیاهان، حیوانات و پرندگان کمیاب و فرصت‌هایی برای غواصی و غواصی در کشتی‌های غرق‌شده و چشمه‌های آب گرم زیر آب، جای تعجب نیست که دومینیکا یک مقصد در حال رشد اکوتوریسم باشد. دومینیکا همچنین دارای مزیت این است که یک کشور خودمختار است.

بریتانیا در سال 1978 به دومینیکا استقلال اعطا کرد و این کشور اکنون دارای یک دموکراسی پارلمانی با رئیس جمهور و نخست وزیر و یک سیستم قضایی مبتنی بر حقوق عمومی انگلیسی است.

کل کشور تقریباً به اندازه سنگاپور است و کمتر از 75000 نفر در این جزیره ساکن هستند. اکثر ساکنان از تبار آفریقایی هستند، اگرچه جمعیت بومی کوچکی (آخرین در دریای کارائیب) و تعداد فزاینده ای از ساکنان سفیدپوست و چینی نیز وجود دارد. انگلیسی زبان رسمی است، اما گویش فرانسوی کرئول نیز به طور گسترده صحبت می شود.

علاوه بر همه چیز، دومینیکا با سبک زندگی جزیره ای عالی در کشوری امن، دوستانه و زیبا، یکی از شادترین مکان های جهان برای زندگی در نظر گرفته می شود.

با تمام این جاذبه ها، ممکن است به این فکر کنید که بقیه عمر خود را در دومینیکا بگذرانید.

با این حال، مجبور نیستید در این کشور جزیره ای زندگی کنید تا شهروند آنجا شوید و از مزایای زیادی که با داشتن پاسپورت دوم به همراه دارد، بهره مند شوید .

برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

با قیمت مناسب، می توانید شهروندی دومینیکا را دریافت کنید.

دومینیکا به دلیل برنامه طولانی مدت شهروندی اقتصادی دومینیکا به عنوان یکی از سریع ترین کشورهای جهان برای دریافت تابعیت دوم شناخته شده است. این شهروندی یکی از قدیمی‌ترین شهروندی‌های موجود در برنامه‌های سرمایه‌گذاری است که پس از سنت کیتس و نویس در رتبه دوم قرار دارد.

شهروندی اقتصادی دومینیکا از سال 1993 به سرمایه گذارانی که مایل به اهدای 100000 دلار به این کشور هستند پیشنهاد شده است. این برنامه در بخش 101 قانون اساسی دومینیکا و بخش های 8 و 20 قانون شهروندی گنجانده شده است و اعتبار و امنیت بیشتری به برنامه می دهد. در حالی که میانگین جدول زمانی برای پردازش تابعیت اقتصادی دومینیکا حدود سه ماه است، برای اکثر ملیت ها برای دریافت شهروندی کامل بین 2 تا 4 ماه طول می کشد.

مثل همیشه، موارد منحصر به فردی وجود دارد که ممکن است بیشتر طول بکشد. اکنون گزینه جدیدی وجود دارد که ممکن است برای کارآفرینانی که به دنبال انجام کارهایی بیش از صرف کمک مالی هستند، جالب باشد. برنامه ویزای سرمایه گذار دومینیکا که در پایان سال 2020 راه اندازی شد، شهروندی 50000 دلاری را برای کسانی که مایل به راه اندازی یک تجارت و استخدام کارگران محلی هستند، ارائه می دهد. این یک جدول زمانی 2 ساله برای شهروندی دارد و از شما می خواهد که حداقل 90 روز در سال را در جزیره بگذرانید، اما قیمت آن نصف است.

اگر راه اندازی یک کسب و کار فنجان شما نیست و به دنبال چیزی ساده تر و سریع تر هستید، قانون شهروندی دومینیکا از هرگونه شرایط اقامت برای سرمایه گذاران واجد شرایط چشم پوشی می کند و این امکان را برای افراد علاقه مند می دهد که بدون اقامت در این کشور تابعیت دومینیکن را دریافت کنند.

گزینه هایی برای دریافت شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری 


در سال 2015، دومینیکا به منطقه شنگن دسترسی پیدا کرد و به یکی از تنها دو پاسپورت واقعی برای فروش در آن زمان تبدیل شد که به اتحادیه اروپا (EU) دسترسی داشت.

با این ارزش افزوده، دومینیکا تصمیم گرفت برای اولین بار قیمت خود را از 100000 دلار برای یک متقاضی به 175000 دلار افزایش دهد که از آگوست 2016 شروع شد.

با این حال، چندین کشور دیگر حوزه کارائیب تصمیم گرفتند در حدود سال 2016 به باشگاه شهروندی اقتصادی بپیوندند و دومینیکا در نهایت قیمت خود را به 100000 دلار کاهش داد. به زودی تا سال 2017، و افزایش رقابت بین شهروندی کارائیب توسط برنامه های سرمایه گذاری، همراه با چند فصل طوفان ویرانگر، آتش جنگ قیمت را برانگیخت .

با وجود پنج برنامه در حال حاضر در منطقه، دولت‌های این کشورها تصمیم گرفتند قیمت‌های خود را برای گزینه‌های کمک مالی و املاک پایین بیاورند تا سرمایه‌گذاران را به سواحل خود جذب کنند و نه همسایگان خود.

ما شک داریم که قیمت ها به زیر 100000 دلار برسد. اما قیمت ها قطعا دوباره تغییر خواهند کرد. با هر انتخابات، با هر بحران جهانی (به عنوان مثال، COVID-19)، و با هر فصل طوفان، صنعت CBI برای مدت طولانی ثابت نمی ماند.

اکنون بهترین زمان برای دریافت شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری است. برخلاف برنامه همسایه کارائیب، برنامه شهروندی سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری ، هیچ گزینه ای برای سرمایه گذاری در خرید اوراق قرضه دولتی وجود ندارد، اما گزینه های عالی برای کمک مالی عمومی، خرید املاک و مستغلات، و اکنون یک گزینه کارآفرینی برای سرمایه گذاری در شرکت.

بیایید با جزئیات بیشتری در مورد راه هایی که می توانید شهروندی دومینیکا را دریافت کنید صحبت کنیم.

گزینه اهدا

اهدا قدیمی ترین و ساده ترین گزینه موجود است. سرمایه‌گذاری که این گزینه را انتخاب می‌کند به برنامه تنوع اقتصادی که از پروژه‌های دولتی و خصوصی در دومینیکا پشتیبانی می‌کند کمک مالی می‌کند. در حالی که اکثر مردم با برچسب قیمت 100000 دلاری آشنا هستند، در واقع تغییرات کمی در قیمت وجود دارد. بستگی به این دارد که آیا شما به تنهایی یا با همسر خود درخواست می دهید، و اینکه آیا فرزندان، سایر افراد وابسته یا خواهر و برادر را وارد معادله می کنید یا خیر. تفکیک قیمت نهایی به شرح زیر است:

 متقاضی مجرد – 100,000 دلار کمک غیر قابل استرداد
 همسر متقاضی اصلی: 50,000 دلار
 خواهر و برادر متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی 18 تا 25 ساله: 50,000 دلار
 هر وابستگی غیر از همسر متقاضی اصلی یا خواهر و برادر متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی 18 تا 25 ساله: هر کدام 25000 دلار
 خانواده چهار نفره شامل متقاضی اصلی، همسر متقاضی اصلی و دو وابستگان دیگر به غیر از خواهر و برادر تحت تکفل: 175000 دلار

ساده تر از این نمی شود. شما دقت و هزینه‌ها را پرداخت می‌کنید (که می‌تواند حدود 10000 دلار باشد)، کمک مالی را انجام می‌دهید و وارد می‌شوید. پاسپورت خود را در زمان بسیار کمی دریافت خواهید کرد.

تلاش‌های عمومی شامل ساخت مدارس، بازسازی بیمارستان‌ها، ساخت استادیوم ورزشی ملی و ترویج بخش فراساحلی است.

پروژه های بخش خصوصی شامل گردشگری، فناوری اطلاعات و کشاورزی است. سال گذشته، تقریباً 1.5 میلیون دلار از برنامه شهروندی اقتصادی برای ترویج توسعه مشاغل کوچک استفاده شد و بیش از دو برابر آن برای برنامه ملی اشتغال استفاده شد.

در مجموع، دومینیکا یک کشور تجاری و دوستدار تجارت است که آماده استقبال از کسانی است که می توانند به توسعه کشور کمک کنند.

شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری گزینه املاک و مستغلات

مسیر پیچیده‌تر و گران‌تر برای شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات است که می‌توانید پس از سه سال نگهداری آن را دوباره بفروشید. از سال 2015 در دسترس سرمایه گذاران قرار گرفته است.

مشابه سایر شهروندی های برنامه های سرمایه گذاری در کارائیب، دومینیکا به کسانی که مایل به خرید املاک و مستغلات تایید شده در این کشور هستند، شهروندی اقتصادی ارائه می دهد. دومینیکا دارای نقطه ورودی پایین 200000 دلاری است.

دو یا چند متقاضی می توانند همراه با یک خرید درخواست دهند، به شرطی که هر متقاضی حداقل 200000 دلار در سرمایه گذاری مشارکت داشته باشد. دولت به گزینه املاک و مستغلات اجازه می دهد زیرا پول مستقیماً به سمت سرمایه گذاری در کشور می رود.

با این حال، از آنجایی که این پول اساساً به توسعه‌دهندگان می‌رسد، دولت علاوه بر هر چیز دیگری، هزینه‌ای اضافی می‌گیرد تا مقداری پول نیز از این فرآیند خارج شود. با در نظر گرفتن این موضوع، تفکیک قیمت نهایی برای گزینه املاک به شرح زیر است:

  •  خرید مجاز املاک و مستغلات – 200000 دلار (حداقل)
     به علاوه، هزینه دولتی: 
    • متقاضی مجرد – 25000 دلار
    • یک زوج متاهل – 35000 دلار
    • خانواده تا 4 نفر – 35000 دلار
    • یک خانواده تا 6 نفر – 50000 دلار
    • خانواده ای بیش از 7 نفر – 70000 دلار

مزیت اصلی گزینه املاک این است که در نهایت می توانید ملک را مجدداً بفروشید و اساساً سرمایه گذاری را جبران کنید.

برای انجام این کار، شما باید ملک را حداقل به مدت سه سال نگه دارید .

با این حال، اگر تصمیم به فروش مجدد به متقاضی دیگر CBI دارید، باید در مجموع پنج سال از تاریخ خرید اولیه صبر کنید. چه بعداً ملک خود را به کسی بفروشید یا نه، مقداری پول در سرمایه گذاری از دست خواهید داد.

و بسته به توسعه دهنده و زمانی که واقعاً می توانید ملک را خریداری کنید، ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا پاسپورت خود را دریافت کنید. نکته پایانی این است که چند موضوع تدارکاتی بیشتر در مورد این مسیر وجود دارد.

شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

راهنمای عملی و جایگزین

اما بهترین راه سرمایه گذاری شما چیست؟

آیا برای شروع برنامه واجد شرایط هستید؟

تیم ما به همه اینها همراه با هفت گزینه جذاب املاک و مستغلات که این برنامه ارائه می دهد پاسخ داده است.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که شهروندی از طریق سرمایه گذاری تنها راه برای شهروندی دومینیکا نیست.

در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید همراه با فرآیند درخواست گام به گام آورده شده است.

مزایای شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری

مانند بسیاری از موارد، شما نباید کل تصمیم دوم شهروندی خود را بر اساس یک نقطه قیمت قرار دهید.

بله، دومینیکا بهترین گزینه با ارزش و نسبتا ارزان در مقایسه با قیمت درخواستی 1+ میلیون دلاری برای شهروندی مالتی است، اما عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

با این حال، مزایای شهروندی اقتصادی دومینیکا بسیار زیاد است.

از آنجایی که مدت زیادی است که وجود داشته است، جایگاه محکمی در صنعت دارد و می تواند مزایای زیادی را برای متقاضیان خود ارائه دهد.

مقرون به صرفه ترین است. اگر متقاضی انفرادی هستید که به دنبال پاسپورت دوم عالی هستید، پس دومینیکا فقط بلیط است. این برای ارزان ترین برنامه CBI در جهان است، مشروط بر اینکه مسیر کمک مالی را طی کنید. برنامه ویزای سرمایه‌گذار دومینیکا با قیمت پایین‌تری توسعه یافته است، هرچند که با مقررات مرتبط‌تری همراه است.

بدون مالیات بر درآمد جهانی شما اگر در این کشور اقامت ندارید، بر درآمد شما مالیات تعلق نمی گیرد. به عبارت دیگر، اگر شما مقیم نباشید، مقامات دومینیکا به دنبال درآمد شما نیستند.

هنگامی که شهروند دومینیکا هستید، از منطقه شنگن اروپا، بریتانیا، هنگ کنگ، مالزی، سنگاپور و ترکیه – در میان دیگران – دیدن کنید.

شهروندی “سریع” . برای دریافت پاسپورت دومینیکن نیازی به قبولی در امتحانات تاریخ یا زبان یا مصاحبه ندارید.

تابعیت می تواند ارثی باشد. شما و فرزندانتان می توانید شهروندی دومینیکن را به فرزندان خود منتقل کنید. می تواند میراث شما باشد.

شما یک شهروند دومینیکا برای مادام العمر خواهید بود . پس از دریافت پاسپورت دومینیکا، مادام العمر شهروند این کشور خواهید بود. شهروندی شما تاریخ انقضا ندارد.

تابعیت مضاعف مجاز است. شما می توانید از پاسپورت دومینیکا برخوردار شوید و شهروند کشور یا کشورهای دیگری باقی بمانید. همراه با شهروندی دومینیکا، امکان رای دادن و خرید ملک و همچنین امکان زندگی و کار در دومینیکا را خواهید داشت.

خانواده را بیاورید. فرزندان تحت تکفل شما زیر 30 سال می توانند با درخواست سرمایه گذاری به شهروندی دومینیکا شما اضافه شوند. همچنین می توانید والدین وابسته و پدربزرگ و مادربزرگ بالای 55 سال را اضافه کنید.

مالیات خود را بهینه کنید هیچ مالیات بر ثروت، هدیه، ارث یا عایدی سرمایه در دومینیکا وجود ندارد. همچنین دارای معاهده مالیات مضاعف با ایالات متحده و جامعه کارائیب (CARICOM)، هیچ محدودیتی در بازگرداندن سود یا سرمایه وارداتی، چندین مشوق مالیاتی شرکتی، معافیت کامل از عوارض واردات، و همچنین مزایای تخفیف مالیاتی، و کمک هزینه صادرات است. آنها همچنین تعطیلات مالیاتی سخاوتمندانه و سایر عوارض واردات و معافیت های مالیاتی دارند.

یک شبکه مناسب از سفارتخانه ها دومینیکا دارای 17 سفارت و سرکنسولگری در سراسر جهان است که 14 مورد از آنها در آمریکای شمالی و اروپا قرار دارند. سه مورد دیگر در مراکش، هند و چین قرار دارند. 

معایب شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری

زمانی که نوبت به برنامه CBI می‌رسد، دومینیکا دارای مزایای بسیار خوبی است، اما همیشه دو روی یک سکه وجود دارد.

در اینجا برخی از معایب است که باید در نظر بگیرید.

اگر خانواده داشته باشید گران است . در حالی که قیمت برای یک متقاضی مجرد بهترین در صنعت است، خانواده ها توسط برنامه CBI دومینیکا ناامید می شوند. شما می توانید با همان کمک 100000 دلاری به عنوان یک متقاضی مجرد در دومینیکا ، شهروندی آنتیگوا و باربودا را دریافت کنید.

پاسپورت OK Tier B. تابعیت دومینیکا به شما یک پاسپورت نسبتاً ساده درجه B می دهد. واقعاً هیچ چیز شگفت انگیزی در مورد آن وجود ندارد که شما را به کشورهایی برساند که ورود به آنها فوق العاده دشوار است.

این شهرت دیرینه ای دارد . از آنجایی که دومینیکا یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های CBI در جهان است، در طول زمان به شهرت رسیده است که همیشه مطلوب نیست. اگرچه نباید مشکلی برای شما ایجاد کند، فقط توجه داشته باشید که برنامه CBI دومینیکا بخشی از چند رسوایی در گذشته بوده است.

ابطال پاسپورت در حالی که از نظر فنی در ازای کمک مالی خود، تابعیت غیرقابل فسخ مادام العمر به شما اعطا می شود، قانون دومینیکا به دولت این اختیار را می دهد که گذرنامه ها را باطل کند. تا کنون، یک مورد در اوایل دهه 2000 وجود داشت که در آن تابعیت لغو شد. دومینیکا همچنین در حال ارتقاء به پاسپورت های بیومتریک است، به این معنی که در آینده می توانند به راحتی گذرنامه را از راه دور لغو کنند.

در لیست سیاه اتحادیه اروپا قرار گرفته است. دومینیکا در گذشته در فهرست کشورهای اتحادیه اروپا از حوزه های قضایی غیرمنطبق قرار گرفت، اگرچه از آن زمان تبرئه شده است. این بدان معناست که در مقطعی دولت دومینیکا تصمیم گرفت در به اشتراک گذاشتن اطلاعات مالیاتی و مالی با اتحادیه اروپا شرکت نکند.

نفوذ خارجی . در حالی که برنامه های CBI کارائیب نسبتاً مقرون به صرفه هستند، نقطه ضعف آن این است که بسیاری از این کشورها هنوز به شدت تحت تأثیر دولت های غربی هستند که بیشتر مردم سعی می کنند از آنها دور شوند. بنابراین، در حالی که دولت های ایالات متحده و کانادا قدرتی ندارند که مستقیماً این برنامه ها را تعطیل کنند، مطمئناً بر آنها تأثیر دارند.

معایب شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری

سوالات متداول شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

چگونه می توانم برای شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری اقدام کنم؟ شما باید یک درخواست را از طریق یک نماینده مجاز ثبت کنید. شما نمی توانید شخصا برای شهروندی دومینیکا درخواست دهید.

چه کسانی واجد شرایط درخواست شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری هستند؟ افراد مسن تر از 18 سال، با وضعیت اقتصادی خوب، سلامت و بدون سابقه کیفری می توانند با سرمایه گذاری برای شهروندی دومینیکا درخواست دهند.

آیا باید به دومینیکا سفر کنم؟ برای درخواست شهروندی اقتصادی آن، نیازی به سفر یا اقامت در دومینیکا نخواهید داشت.

تابعیت دومینیکا بر اساس هزینه های سرمایه گذاری چیست؟ بسته به اینکه کدام گزینه سرمایه گذاری را انتخاب می کنید، هزینه های دولتی، و هزینه های مختلف پردازش درخواست و شهروندی، مبلغ سرمایه گذاری وجود دارد.

گرفتن پاسپورت دومینیکا چقدر طول می کشد؟  در حالی که دریافت پاسپورت شما ممکن است کمتر از سه ماه طول بکشد، احتمالاً می توانید انتظار داشته باشید که کل فرآیند تقریباً سه تا چهار ماه ادامه یابد. با این حال، برنامه ویزای سرمایه گذاری دومینیکا دو سال طول می کشد تا تابعیت دریافت کنید.

خانواده من هم می توانند بیایند؟ آره. وابستگان مجاز هستند با درخواست سرمایه گذاری به شهروندی شما اضافه شوند. همه فرزندان تحت تکفل تا سن 30 سال را می توان در نظر گرفت و والدین و پدربزرگ و مادربزرگ بالای 55 سال را نیز می توان اضافه کرد.

آیا باید در دومینیکا مالیات پرداخت کنم؟ اگر در دومینیکا اقامت ندارید، هیچ گونه مالیاتی بر درآمد جهانی خود نخواهید داشت. با این حال، اگر تصمیم دارید مقیم مالیاتی شوید، به خاطر داشته باشید که دومینیکا از درآمد حاصل از جزیره مالیات بر درآمد دریافت می کند. 

بعد از مهاجرت به دومینیکا چه اتفاقی می افتد؟

اگر به دنبال یک “گذرنامه بودجه” هستید، شهروندی مشترک المنافع دومینیکا از طریق سرمایه گذاری ارزش بررسی دارد. این مکان مقرون به صرفه ترین مکان جهان برای دریافت شهروندی است، با هزینه های دولتی و قانونی پایین و قیمت عالی 100000 دلاری برای کمک مالی یا 50000 دلاری برای یک سرمایه گذار کارآفرین.

دومینیکا همچنین اعلام کرده است که بررسی‌های دقیق‌تر خود را سخت‌تر می‌کند، که به نوبه خود، یکپارچگی شهروندی مشترک المنافع دومینیکا را با برنامه سرمایه‌گذاری افزایش می‌دهد.

آن‌ها نمی‌خواهند چیزی را که برای ساختن تقریباً سه دهه تلاش کرده‌اند از دست بدهند – این فقط منطقی است. اما این دیگر تنها بازی در شهر نیست. در واقع، در حالی که این پاسپورت به عنوان ارزان‌ترین پاسپورت برای فروش در کارائیب برای افراد در جایگاه اول قرار دارد، گزینه‌های ارزان‌تری برای زوج‌ها و خانواده‌ها وجود دارد. اما انتخاب شهروندی مانند انتخاب بلندگوهایی که قصد خرید از آمازون را دارید، نیست. به خصوص زمانی که مبالغ شش رقمی را خرج می کنید. شما باید بفهمید که کدام پاسپورت برای شما بهتر است.

به همین دلیل همیشه مفید است که با فردی که این فرآیند را طی کرده صحبت کنید. کسی که می تواند در مورد وضعیت شما به شما مشاوره صادقانه بدهد. همچنین، فراموش نکنید که به کل تصویر نگاه کنید: جایی که می خواهید زندگی کنید، سفر کنید و تجارت کنید. سپس دریابید که دومینیکا چگونه در معادله شما فاکتور می گیرد. یا اگر اصلاً باید باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.