عدم تمدید کارت اقامت گلدن ویزا کشور پرتغال

طبق گزارش منتشر شده از Publico کشور پرتغال، سرمایه گذارانی که در این کشور اقدام به سرمایه گذاری کرده اند (برنامه گلدن ویزا) از ورود وخروج به این کشور منع شده اند و یا اگر جهت ورود و خروج اقدام نمایند، به کشورهای دیگر ترد خواهند شد.

بر اساس گزارش منتشر شده از SEF، خدمات اتباع و مرزهای کشور پرتغال منتشر شده در تاریخ June 28 2022، از 1256 درخواست تمدید گلدن ویزا و 1939 درخواست تمدید ویزا وابستگان این نوع دسته بندی، پاسخ داده نشده است. به علاوه، طبق اطلاعات SEF تعدادی از مدارک متقاضیان 2 سال قبل منقضی شده است و هنوز از زمان تمدید مجدد کارت اقامت خود اطلاعی ندارند.

سیستم SEF در تلاش برای رفع مشکلات تکنیکی تمدید مدارک و بررسی دقیق تر اعتبار مدارک ارائه شده است. در طی برنامه گلدن ویزا پرتغال، شهروندان غیر اروپایی میتوانند با مبلغی مشخص در منطقه ای خاص و تحت شرایط خاص سرمایه گذاری کنند. در ابتدا کارت اقامت 2 ساله و سپس اگر تمدید شود می توانند کارت اقامت 5 ساله دریافت کنند. طبق آمار منتشر شده توسط SEF ، تعداد 112 درخواست گلدن ویزا در سال 2020 در زمینه سرمایه گذاری املاک صادر شد اما پس از گذشت 2 سال امکان تمدید آن وجود ندارد و متقاضیان در صف انتظار تمدید هستند.  

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.