بهترین ساحل های دومینیکا

دومینیکا که بین اقیانوس اطلس و دریای آرام‌تر کارائیب قرار دارد. این جزیره حتی خانه یک فومارول غوطه ور است که حجاب های تماشایی از حباب ها را آزاد می کند. با گروه سرمایه گذاری ایساتیس همراه باشید تا در مورد بهترین ساحل های دومینیکا بیشتر بدانید.

ساحل باتیبو خلیج باتیبو، دومینیکاشن های نرم و طلایی ساحل باتیبو در امتداد سواحل شمال شرقی دومینیکا، جایی که اقیانوس اطلس به اندازه کافی برای شنا آرام است، کشیده شده است. بازدیدکنندگان و مردم محلی به طور یکسان به اینجا می آیند تا در سایه درختان سر به فلک کشیده نارگیل استراحت کنند، یا در بار ساحلی کوچک و روستایی در یک بانوج، جرعه جرعه ای رام بنوشند. برای رسیدن به باتیبو، ۲۰ دقیقه در مسیری ناهموار و اغلب گل‌آلود پیاده‌روی کنید، یا یک سواری رفت و برگشت از خانه روستایی همپستد اجاره کنید. اگر به دنبال تنهایی هستید، از بعدازظهرهای یکشنبه که صحنه باربیکیو پر جنب و جوش است اجتناب کنید.

 

Bubble_20Beach.jpg

آبگرم ساحل حباب دومینیکا در این کلبه ساحلی کوچک در کنار پریش سنت مارک -کلیسای باشکوه کاتولیک رومی سوفریر، که در سال 1880 ساخته شد، یک نوشیدنی میوه‌های شور بنوشید، سپس در ساحل های آب‌ریز گوگردی خانگی در خط ساحلی بپرید. در اینجا، یک فومارول آب دریا را گرم می کند و حباب هایی را به این آبگرم آتشفشانی طبیعی تزریق می کند. برای تجربه لذت بخش تر، یک صندلی برای آفتاب کرایه کنید، یک جلسه با ماساژدرمانگر رزرو کنید، یا برای یک باربیکیو یکشنبه، زمانی که موسیقی زنده حال و هوای جشن ایجاد می کند، بازدید کنید.

 

ed27c62c08da4e4310fa07b6dc5f39b5.jpg

دیگ استخر دکتر نیکلاس لیورپول هوی، دومینیکابرای شنای با طراوت، به این استخر عمیق کوهستانی بروید که در آفتاب بعد از ظهر به رنگ فیروزه ای می درخشد. در قسمت بالایی رودخانه همپستد، چاله شنا حتی دارای یک سرسره آبی طبیعی است که از صخره های صاف و عاری از چله ساخته شده است. بسته بندی کنید و پیک نیک کنید و کفش های مناسب برای پیاده روی متوسط ​​در جنگل های بارانی (بسته به مسیرتان 1 تا 2 ساعت رفت و برگشت) بپوشید.

 

9308d68be5c85879f720e643ba6d99df.jpg

ساحل مرو بزرگراه ادوارد الیور لبلانکاین بخش طولانی و دوست‌داشتنی از شن‌های آتشفشانی خاکستری نقره‌ای در خط ساحلی صخره‌ای دومینیکا نادر است. محلی‌ها از آب‌های گرم و آرام و صحنه کباب‌های ساحلی یکشنبه‌ها لذت می‌برند – بدون در نظر گرفتن توالت‌ها، دوش‌ها، غرفه‌های تخفیف، و رستوران‌های اطراف. با این حال، فقط نیم ساعت رانندگی به سمت شمال ترمینال کشتی های کروز در Roseau فاصله دارد، بنابراین ازدحام جمعیت می تواند هنگام پهلو گرفتن کشتی های بزرگ گرم شود. پس اگر می‌توانید از خود دور شوید.

 

abac678d7df57d06ecd578f461f23658.jpg

استخر زمرد مسیر استخر زمرد، دومینیکا15 دقیقه در میان یک جنگل بارانی سرسبز قدم بزنید تا به این غار آبشاری زیبا 40 فوتی برسید، که در اعماق سایت میراث جهانی پارک ملی مورن ترویس پیتونز واقع شده است. نرده‌ها و مسیری عریض و به‌خوبی نگهداری شده، سفر را حتی برای غیرکوهنوردان هم قابل دسترسی می‌سازد، اگرچه استخر پر درخت – که برای شناگران باز است – وقتی کشتی‌های کروز به بندر می‌روند به طرز ناخوشایندی مملو می‌شود. عکاسان جدی باید سه‌پایه‌ها و کابل‌ها یا شاترهای از راه دور را بچرخانند تا از مناظر کم نور، اما بسیار دوست‌داشتنی، که به یکی از برترین جاذبه‌های دومینیکا تبدیل شده، عکس بگیرند.

 

8540dbbaeb1446ca715915099582c92e.jpg

نقطه باپتیست جاده بی نام، کالیبیشی، دومینیکا توده‌هایی از زمین صاف و قرمز مایل به قرمز بر ساحل شمال شرقی دومینیکا در نزدیکی کالیبیشی مشرف است. در پوینت باپتیست، یک صخره مرجانی به طول مایل از ساحل دریا محافظت می کند و یک تالاب آرام ایجاد می کند. با این حال، در پایین‌تر از ساحل، اقیانوس اطلس فرسایش می‌یابد و موج‌های بلندی را به سرچشمه دراماتیک می‌کوبد. اگر از ساحل پوینت باپتیست دیدن می کنید، بدانید که گاهی یک سرایدار از خارجی ها درخواست کمک مالی می کند. با این حال، برای کاوش در این منظره دیدنی از ماسه سیاه، صخره قرمز، و مناظر کوهستانی باشکوه که به ویژه در غروب زیبا هستند، هزینه کمی است.

 

Screws_20Hot_20Sulfur_20Springs.jpg

اسپای سولفور اسکرو Wotten Waven، دومینیکااسکرو که یک رستای کاریزماتیک که با نام «Irie Man» نیز شناخته می‌شود، سال‌ها وقت صرف ساخت این خلوتگاه رنگارنگ و در فضای باز کرد، که تنها ۲۰ دقیقه با ماشین از شرق روزو فاصله دارد. در اینجا، می‌توانید به شش استخر با دماهای متفاوت روی یک تپه سرسبز و سرسبز، که توسط آبشارها و آبشارها سوراخ شده است، بچرخید. این اسپا از سه‌شنبه تا یکشنبه باز است، همچنین ماساژ و گل‌های آتشفشانی ارائه می‌دهد.

 

860017a6ee01c371cb74db2cfb0a0eea.jpg
امتیاز دهید (سمت چپ بیشترین)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.