هزینه اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا

دومینیکا «جزیره طبیعی کارائیب» یک جنگل گرمسیری سرسبز است، یکی از زیباترین جزایر کارائیب با طبیعتی دست نخورده با رودخانه ها و آبشارهای بی شمار و کوه های سبز زمردی که به طور چشمگیری در دریای فیروزه ای فرو می روند. دومینیکا دارای دومین چشمه آب گرم جهان با جنگل های بارانی کوهستانی است که گیاهان، حیوانات و پرندگان کمیاب را در خود جای داده است. با مقاله هزینه اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا از گروه سرمایه گذاری ایساتیس همراه باشید.

محتوا پنهان

شهروندی دومینیکا

دومینیکا از سال 1993 دارای قدیمی ترین و قابل اعتمادترین برنامه “شهروندی اقتصادی از طریق سرمایه گذاری” است که امکان اعطای شهروندی را به افرادی که در توسعه کشور یا در املاک و مستغلات مشارکت دارند، می دهد. دومینیکا ارزان ترین برنامه شهروندی در جهان را دارد.

  • ارزان ترین و محبوب ترین برنامه شهروندی سرمایه گذاری در جهان.
  • بدون نیاز به اقامت برای زندگی در دومینیکا قبل یا بعد از شهروندی.
  • شهروندی غیر قابل فسخ مادام العمر در مقابل سرمایه گذاری یک بار.
  • پاسپورت 3-4 ماهه
  • ویزا سفر به بیش از 121 کشور از جمله انگلستان، ایرلند و اتحادیه اروپا شینگن.
  • بدون مصاحبه و آزمون زبان
  • برای دریافت شهروندی به دومینیکا سفر نکنید.
  • گذرنامه صادر شده با 10 سال اعتبار.
  • برنامه شهروندی برای همه اتباع کشور آزاد است.
  • تابعیت فوری برای خانواده و فرزندان.
  • بدون مصاحبه بدون آزمایش بدون تجربه یا تحصیلات تجاری
  • کارت اقامت دائم زندگی و کار در دومینیکا.
  • بدون مالیات بر ثروت، هدیه، ارث، درآمد خارجی یا مالیات بر عایدی سرمایه و بدون مالیات بر درآمد شخصی برای ساکنان.
  • عدم محدودیت در بازگرداندن سود و سرمایه وارداتی برای تجارت.
  • فرآیند درخواست محرمانه از طریق نمایندگان مجاز.

شهروندی از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا

برنامه شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری در قانون منتشر شده مطابق با بخش 101 قانون اساسی و بخش های 8 و 20 (1) قانون شهروندی دومینیکا تنظیم شده است. تحت این طرح، شما باید حداقل سرمایه گذاری را در 2 مسیر شهروندی انجام دهید

  • 100000 دلار (صندوق کمک های ملی)
  • 200000 دلار (املاک و مستغلات)

قیمت اخذ پاسپورت دومینیکا

1. صندوق اهدای ملی دومینیکا 

هزینه دولتی اعمال می شود

  1. متقاضی مجرد:  100000 دلار
  2. همسر متقاضی اصلی:  50000 دلار
  3. خواهر یا برادر متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی 18 تا 25 ساله:  50000 دلار آمریکا
  4. هر فرد وابسته به غیر از همسر متقاضی اصلی یا خواهر یا برادر متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی 18 تا 25 ساله:   هر کدام 25000 دلار آمریکا
  5. خانواده چهار نفره شامل متقاضی اصلی، همسر متقاضی اصلی و دو نفر دیگر به غیر از خواهر و برادر تحت تکفل:  175000 دلار آمریکا

2. املاک و مستغلات دومینیکا

متقاضی باید در پروژه های تایید شده ملکی به مبلغ 200000 دلار خریداری کند. جهت اطلاع بیشتر درباره خرید ملک در دومینیکا به این صفحه مراجعه کنید.

هزینه‌های دولتی اضافی زیر تحت عنوان املاک برای متقاضی اصلی و هر وابستگی همراه آن اعمال می‌شود:

  • 25000 دلار آمریکا  برای یک متقاضی
  • 35000 دلار آمریکا  برای یک خانواده حداکثر چهار نفره، شامل متقاضی اصلی و حداکثر سه نفر تحت تکفل به غیر از خواهر و برادر تحت تکفل
  • 50000 دلار آمریکا  برای یک خانواده حداکثر شش نفره، شامل متقاضی اصلی و حداکثر پنج فرد تحت تکفل به غیر از یک خواهر یا برادر تحت تکفل
  • 70000 دلار آمریکا  برای یک خانواده هفت نفره یا بیشتر، شامل متقاضی اصلی و حداقل شش نفر تحت تکفل غیر از یک خواهر و برادر تحت تکفل
  • 50000 دلار آمریکا  برای خواهر یا برادر متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی 18 تا 25 ساله
  • 25000 دلار آمریکا  برای خواهر یا برادر متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی زیر 18 سال

املاک و مستغلات دومینیکا

هزینه های اضافی

  • هزینه های پردازش  – 1000 دلار برای هر درخواست
  • هزینه های بررسی دقیق  – 7500 دلار برای متقاضی اصلی، 4000 دلار برای همسر و 4000 دلار برای افراد وابسته 16 ساله یا بالاتر.
    در برخی موارد، بسته به وضعیت شهروندی فعلی و سایر شرایط شخصی، ممکن است هزینه‌های بررسی دقیق اضافی مورد نیاز باشد.
  • هزینه گواهی تابعیت  – 250 دلار آمریکا برای هر نفر
  • هزینه صدور گذرنامه سریع  – 1200 دلار برای هر نفر

پاسپورت شهروندی دومینیکا

پاسپورت دومینیکا با دسترسی بدون روادید به 145 کشور جهان در رتبه 41 بهترین پاسپورت در رتبه بندی گذرنامه های جهان قرار دارد (پایین را ببینید). شهروندان دومینیکا از سفر بدون ویزا به انگلستان، اروپا، سنگاپور، سوئیس و غیره لذت می برند.

گذرنامه دومینیکا دومینیکا در ابتدا 10 سال اعتبار دارد و دومینیکا وضعیت شهروندی جدید شما را به سایر کشورها گزارش نمی کند. وقتی پاسپورت خود را پس از انقضا تمدید می کنید، نیازی به انجام مجدد سرمایه گذاری ندارید.

هزینه املاک و مستغلات جهت اخذ پاسپورت دومینیکا

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دومینیکا برای شهروندی

برای واجد شرایط بودن برای شهروندی تحت املاک و مستغلات، باید در املاک مورد تایید دولت حداقل 200000 دلار برای هر متقاضی اصلی سرمایه گذاری کنید. دو یا چند متقاضی می توانند با خرید یک ملک ملکی برای شهروندی درخواست دهند، مشروط بر اینکه هر متقاضی اصلی حداقل سرمایه گذاری 200000 دلار آمریکا را برای سرمایه گذاری انجام دهد. املاک پس از 3 سال قابل فروش است و پس از فروش ملک شهروندی از بین نمی رود.

دومینیکا بازار مستغلات باثباتی دارد که انتظار می رود تا پایان سال جاری 2.8 درصد رشد کند. هزینه ملک از 200000 تا 500000 دلار شروع می شود. حداقل سرمایه گذاری در املاک و مستغلات 200000 دلار برای پاسپورت و شهروندی دومینیکا واجد شرایط است. خارجی ها می توانند آزادانه تا 1 جریب زمین برای مسکونی و 3 جریب برای مقاصد تجاری خریداری کنند. بازده اجاره حدود 4 تا 5 درصد است، اما می‌تواند تا 7 درصد در پایتخت Roseau در مناطق Castle Comfort و Wall House در طول فصل اوج افزایش یابد. کالیبیشی و وودفورد هیل مکان های بسیار محبوبی برای خرید ملک در دومینیکا در بین خارجی ها هستند.

لطفاً توجه داشته باشید که فقط پروژه های املاک و مستغلات مورد تایید دولت واجد شرایط شهروندی دومینیکا هستند. امکان خرید سهم در پروژه املاک (هتل، اقامتگاه) از 200000 دلار وجود دارد.

به عنوان مثال، برای خرید یک سهم از املاک و مستغلات در هتل مجلل کمپینسکی استراحتگاه Cabrits، کل هزینه ها برای 2 نفر (متقاضی و همسر) حدود 322500 دلار خواهد بود. هتل کمپینسکی قرار است تا سال 2018 با 160 اتاق تکمیل شود. در زیر به تفکیک کامل هزینه های سرمایه گذاری املاک و مستغلات آمده است:

هزینه سهم 220000 دلار آمریکا
هزینه های دولتی متقاضی اصلی 50000 دلار آمریکا
هزینه های دولتی همسر 25000 دلار آمریکا
هزینه های بررسی دقیق (برای افراد تحت تکفل بالای 16 سال) 15000 دلار آمریکا (7500 دلار آمریکا X 2)
هزینه های ثبت نام را به اشتراک بگذارید 8800 دلار آمریکا
هزینه های پردازش دولتی 3000 دلار آمریکا
گواهی تابعیت، از جمله هزینه تمبر 1500 دلار آمریکا (750 دلار آمریکا 2)
کل هزینه برای یک خانواده 4 نفره 322500 دلار آمریکا

سوالات متداول

دومینیکا کجاست؟

مشترک المنافع دومینیکا یک جمهوری کارائیب با دموکراسی پارلمانی است. پایتخت آن روزو و جمعیت آن تقریباً 70000 نفر است. زبان انگلیسی است. پاتوی فرانسوی نیز صحبت می شود و واحد پول آن دلار کارائیب شرقی است.

دومینیکا را نباید با “جمهوری دومینیکن” که کشوری کاملا متفاوت است، اشتباه گرفت.

دومینیکا عضو CARICOM، بانک توسعه کارائیب (CDB)، مشترک المنافع ملل متحد، سازمان ملل متحد، صندوق بین المللی پول، بانک جهانی و سازمان کشورهای آمریکایی (OAS) و کشورهای حوزه کارائیب شرقی (OECS) در کانادا است.

شهروندی دومینیکا با برنامه سرمایه گذاری (CIP) چیست؟

برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری به سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهد تا شهروندی و پاسپورت قانونی کامل را برای یک سرمایه گذار و خانواده آنها دریافت کنند، در صورتی که آن سرمایه گذار سرمایه گذاری قابل توجهی در دومینیکا انجام داده است که بر اساس مقررات شهروندی از طریق سرمایه گذاری واجد شرایط است. در حال حاضر سرمایه گذاری های واجد شرایط کمک به صندوق دولتی با حداقل مبلغ 100000 دلار آمریکا یا خرید ملک به ارزش 200000 دلار است.

چگونه به دومینیکا سفر کنم؟

مسافران بین المللی از اروپا و ایالات متحده آمریکا از طریق مراکز حمل و نقل در آنتیگوا، باربادوس، سنت مارتن، پورتوریکو، گوادلوپ و مارتینیک وارد دومینیکا می شوند. فرودگاه اصلی و بزرگ‌تر دومینیکا ملویل هال (DOM) است که خطوط هوایی تجاری را در خود جای می‌دهد و یک ترمینال به‌روز دارد. فرودگاه کنفیلد (DCF) در حال حاضر فقط خدمات پیک و چارترهای خصوصی ارائه می دهد.

پاسپورت دومینیکا کجا شناخته می شود؟

هر کجا. گذرنامه ای که شما به عنوان یک شهروند با سرمایه گذاری دریافت می کنید یک گذرنامه کاملا قانونی است و به طور جهانی توسط همه کشورهای عضو سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است.

آیا حق رای دادن در انتخابات را دارم؟

تابعیت دومینیکا به شما حق رای کامل در انتخابات سیاسی می دهد.

“گواهی تابعیت” چیست؟

گواهی تابعیت اثبات این است که شما “شهروند مشترک المنافع دومینیکا” شده اید. شهروندی دومینیکا مادام العمر معتبر است. هنگام درخواست یا تمدید پاسپورت دومینیکا، آنها این گواهی را می خواهند.

آیا برای تمدید گذرنامه به آدرسی در دومینیکا نیاز دارم؟

نه، شما نیازی به آدرس در دومینیکا ندارید. شما می توانید پاسپورت خود را در اداره گذرنامه و مهاجرت در دومینیکا یا از طریق هر کنسولگری دومینیکن تمدید کنید و به سادگی می توانید محل اقامت اولیه خود را به عنوان آدرس ارائه دهید.

چه تعداد از افراد تحت تکفل را می توان در درخواست شهروندی گنجاند؟

نامحدود، تا زمانی که اعضای خانواده به طور کامل توسط متقاضی اصلی حمایت مالی شوند.

آیا می توانم برادران و خواهران را در برنامه خانوادگی قرار دهم؟

خیر، می‌توانید مادر، پدر، همسر و فرزندان را تحت درخواست شهروندی خانوادگی قرار دهید.

آیا باید در مصاحبه شرکت کنم؟

در حال حاضر نیازی به مصاحبه اجباری برای برنامه شهروندی دومینیکن از طریق سرمایه گذاری وجود ندارد، با این حال ممکن است بنا به صلاحدید دولت مصاحبه لازم باشد.

آیا دومینیکا تابعیت دوگانه را به رسمیت می شناسد؟

بله، قوانین دومینیکا تابعیت مضاعف را به رسمیت می شناسد و اجازه می دهد و شما ملزم به صرف نظر از سایر تابعیت های خود نیستید. علاوه بر این، دومینیکا مقامات کشور محل اقامت یا تابعیت شما را در مورد شهروندی دومینیکا مطلع نمی کند. برای حفظ وضعیت شهروندی خود نیازی به اقامت در دومینیکا ندارید.

چگونه از طریق هوا و دریا به دومینیکا برسم؟

از طریق هوا : پروازهای بین المللی از ایالات متحده و اروپا از طریق قطب های آنتیگوا، باربادوس، سنت مارتن، گوادلوپ و مارتینیک به جزیره متصل می شوند. Leeward Island Transport (LIAT) و Caribbean Star معمولاً پای دومینیکن را کامل می کنند. LIAT و American Eagle همچنین پروازهای اتصالی به جزیره از پورتوریکو را ارائه می دهند.

از طریق دریا: یک کاتاماران 300 صندلی که توسط L’Express des Îles اداره می شود، مسافران را بین دومینیکا، گوادلوپ، مارتینیک و سنت لوسیا حمل می کند. خدمات کشتی در دومینیکا همچنین شامل 400 ظرفیت کاتاماران است که توسط Jeans اداره می شود و از گوادلوپ به دومینیکا به شهر پورتسموث می رود. هر ساله صدها هزار بازدید کننده از کشتی های کروز مستقر در خلیج فارست، خلیج وودبریج و کابریتس وارد جزیره می شوند. کاپیتان قایق‌های بادبانی و قایق‌های بادبانی نیز می‌توانند قایق تفریحی شخصی خود را در هر یک از بنادر رسمی جزیره لنگر بیندازند، اما باید در بدو ورود با گمرک و اداره مهاجرت بررسی کنند. ببینید: http://www.dominica.dm/index.php/how-to-get-here

کجا می توانم با پاسپورت جدید دومینیکن خود بدون دریافت ویزا از قبل سفر کنم؟

با پاسپورت دومینیکن می توانید بدون ویزا به بیش از 95 کشور از جمله بریتانیا، سنگاپور، هنگ کنگ و ایرلند سفر کنید. شما حق زندگی و کار در دومینیکا را در هر زمانی خواهید داشت. از آنجایی که دومینیکا عضو CARICOM است، می توانید در هر کشور عضو دیگری نیز زندگی کنید. دارندگان پاسپورت دومینیکن، مانند همه کشورهای حوزه کارائیب، برای ورود به ایالات متحده نیاز به ویزا دارند، زیرا آنها عضو برنامه لغو ویزا نیستند.

پاسپورت دومینیکا چند سال اعتبار دارد؟

تمام پاسپورت های دومینیکن تا 10 سال اعتبار دارند. گذرنامه برای کودکان زیر 16 سال به مدت 5 سال صادر می شود.

اعتبار پاسپورت دومینیکا

آیا می توانم با پاسپورت دومینیکا به انگلستان سفر کنم؟

برای بازدیدهای کوتاه مدت کمتر از 6 ماه برای گردشگری، بازدید از دوستان/خانواده، سفر کاری برای کنفرانس ها یا جلسات، نیازی به ویزای بریتانیا با پاسپورت دومینیکا ندارید. می توانید اینجا را بررسی کنید: https://www.gov.uk/check-uk-visa

آیا برای سفر به آمریکا و کانادا با پاسپورت دومینیکا به ویزا نیاز دارم؟

بله، با وجود داشتن پاسپورت دومینیکا، برای سفر به این کشورها به ویزای جداگانه نیاز دارید.

با پاسپورت دومینیکا چند روز می توانم در کشورهای شینگن بمانم؟

شما می توانید حداکثر تا 90 روز در 180 روز در کشورهای شنگن، در زیر پنجره کشویی بمانید.

آیا فرزندان حاصل از ازدواج قبلی تحت درخواست خانواده فعلی من می توانند درخواست دهند؟

بله، ممکن است.

مدارک و فرم های مورد نیاز چیست؟

  • فرم افشا
  • فرم تایید
  • دو (2) نسخه تکمیل شده و محضری از فرم درخواست 12 برای هر متقاضی
  • یک (1) مرجع حرفه ای
  • نامه استخدام / صورتهای مالی
  • توصیه بانکداران متقاضی
  • دو (2) مرجع شخصی
  • سوابق پلیس، با اثر انگشت، از کشور محل تولد و کشور محل اقامت (در صورت متفاوت بودن) برای هر متقاضی شانزده (16) سال و بالاتر. برای کودکان دوازده تا پانزده ساله (12-15) سوگندنامه توسط والدین مبنی بر اینکه کودک دارای سابقه کیفری نیست.
  • هشت (8) عکس در اندازه پاسپورت برای هر متقاضی
  • سند ازدواج / در صورت لزوم انحلال ازدواج
  • شناسنامه
  • گواهی پزشکی
  • توصیه نامه رئیس مدرسه/دانشگاه برای کودکان 12 تا 18 سال
  • اثبات پرداخت هزینه های مربوطه.
  • سوگندنامه منبع وجوه.
  • گزارشات/رزومه تفصیلی سابقه کسب و کار
  • کپی محضری مدارک دانشگاهی/دانشگاهی.

چرا دومینیکا محبوب ترین برنامه شهروندی در جهان است؟

سالانه بیش از 5000 نفر برای پاسپورت دومینیکا درخواست می دهند. برنامه شهروندی دومینیکا بیش از 200 میلیون دلار جمع آوری کرده است که به دومینیکا در تغییر شکل اقتصاد خود کمک کرده است. بودجه برنامه شهروندی در بخش های دولتی و خصوصی در اقتصاد دومینیکا مانند گردشگری، کشاورزی، سفر، مدارس، ورزش، تحقیقات، آموزش و غیره هزینه می شود. دومینیکا از سال 2003 بیش از 12000 گذرنامه فروخته است.

دارندگان پاسپورت دومینیکا از دسترسی به انگلستان (اسکاتلند، ایرلند، ولز)، 26 کشور اروپایی (آلمان، فرانسه، سوئیس، اتریش، بلژیک، سوئد، دانمارک و غیره) برخوردار هستند. دارندگان پاسپورت دومینیکا مجاز به اقامت حداکثر 180 روز در بریتانیا برای تجارت، گردشگری و غیره و 90 روز از 180 روز در منطقه شنگن اتحادیه اروپا هستند.

سایر کشورهای کارائیب نیز برنامه های شهروندی را اجرا می کنند، اما آنها بسیار گران تر هستند، جایی که با دومینیکا نصف قیمت است. به عنوان مثال، آنتیگوا (200000 دلار)، سنت کیتس (250،000 دلار)، گرانادا (200،000 دلار)، سنت لوسیا (200،000 دلار) هزینه دارد.

شهرت پاسپورت دومینیکا چیست؟

طبق آمار فهرست محدودیت های هنلی در سال 2016، پاسپورت دومینیکا با دسترسی بدون ویزا به 119 کشور جهان در رده 41 بهترین پاسپورت جهان قرار گرفته است. دومینیکا گزینه دوم شهروندی خوب و آسان و پاسپورت دوم قدرتمند، ارزان ترین برنامه های شهروندی را ارائه می دهد. دویدن در آنتیگوا، سنت کیتس، گرانادا و سنت لوسیا، مالت، قبرس، پرتغال.

آیا پس از انقضای پاسپورت باید دوباره مبلغ سرمایه گذاری را پرداخت کنم؟

نه. این فقط یک بار سرمایه گذاری است. پس از انقضا، می توانید پاسپورت دومینیکا خود را تنها با پرداخت هزینه گذرنامه کوچک (38 دلار) تمدید کنید.

صندوق کمک های مالی دولت چگونه کار می کند؟

مسیر اهدایی ارزان ترین و سریع ترین مسیر برای دریافت شهروندی است.

متقاضیانی که تحت گزینه کمک مالی دولت درخواست می کنند باید با پرداخت مبلغ سرمایه گذاری 100000 دلاری، که توسط برنامه مشخص شده است، ظرف 30 روز پس از دریافت تاییدیه نامه اصولی از شهروندی توسط واحد سرمایه گذاری (CBIU) موافقت کنند.

آیا قیمت پاسپورت دومینیکا در آینده افزایش می یابد؟

می تواند. در 28 ژوئیه 2016، نخست وزیر دومینیکا، روزولت اسکریت، اعلام کرد که قیمت فعلی بدون تغییر باقی می ماند، علیرغم شایعات مبنی بر افزایش 75000 دلاری قیمت ها. شما میتوانید جهت استعلام هزینه پاسپورت دومینیکا با کاشناسان ایساتیس در ارتباط باشید.

آیا می توان شهروندی توسط دومینیکا رد شود؟

بله امکان دارد. اعطای تابعیت تنها به تشخیص دولت و شورای وزیران است. تابعیت ممکن است بنا به دلایلی رد شود.

  • نادرست یا پنهان کردن اطلاعات در برنامه.
  • عدم بررسی دقیق و بررسی سوابق انجام شده توسط دولت.
  • سابقه کیفری یا کلاهبرداری مالی.
  • رد ویزای قبلی به کشوری که موافقت نامه لغو روادید با.
  • تبعه کشوری که در معرض تحریم های بین المللی (OFAC) قرار دارند.
  • بدنامی برای دومینیکا

کسانی که در جنایات سازمان یافته، جرایم مالی، پولشویی یا تروریسم دست دارند از تابعیت محروم خواهند شد. دولت همچنین می تواند پس از اعطای گذرنامه، تابعیت خود را لغو کند.

آیا دومینیکا تابعیت من را به کشورهای دیگر گزارش می دهد؟

خیر. شهروندی اعطا شده کاملاً محرمانه است. دولت نام شهروندی نامزدهای سرمایه گذاری را منتشر نمی کند و آن را با سایر دولت ها به اشتراک نمی گذارد.

آیا می توان از دومینیکا پاسپورت دیپلماتیک گرفت؟

در حال حاضر خیر گذرنامه دیپلماتیک به شما تابعیت دومینیکا نمی دهد. گذرنامه های دیپلماتیک فقط برای کارمندان دولتی برای سفرهای کاری صادر می شود که به طور رسمی نماینده دومینیکا هستند. همراه داشتن پاسپورت دیپلماتیک به کسی اجازه مصونیت دیپلماتیک نمی دهد. تا زمانی که شما روابط دولتی یا سیاسی سطح بالایی نداشته باشید، امکان دریافت آن وجود ندارد.

آیا دومینیکا در برابر خرید اوراق قرضه دولتی تابعیت می دهد؟

خیر

آیا پس از اخذ تابعیت دومینیکا می توان کارت اقامت دائم گرفت؟

بله، اما شما به این نیاز نخواهید داشت زیرا پاسپورت دومینیکا بسیار بیشتر از کارت اقامت دائم است. لطفا توجه داشته باشید در برخی موارد، مقامات برای دادن کارت PR به شما 5 سال زندگی می خواهند.

عواقب مالیاتی پس از اخذ تابعیت دومینیکا چیست؟

دومینیکا دارای رژیم مالیاتی دوستانه است و شهروندان دومینیکا که در این کشور زندگی نمی کنند، هیچ گونه تعهد مالیاتی ندارند و از وضعیت درآمد خارجی بدون مالیات برخوردار هستند. مالیات بر ثروت، هدیه یا ارث وجود ندارد.

مزایای ثبت یک شرکت دریایی در دومینیکا چیست؟

دومینیکا به دلیل محرمانگی بالای مالکان و مدیران واقعی، تشکیل شرکت فراساحلی محبوب IBC است. هیچ الزام گزارشگری مالی، عوارض واردات و هیچ محدودیتی برای بازگرداندن سود شرکت یا سرمایه وارداتی وجود ندارد.

آیا برای ارسال درخواست باید به دومینیکا سفر کنم؟

هیچ الزامی برای سفر به دومینیکا به عنوان بخشی از فرآیند درخواست وجود ندارد، با این حال ما افراد را تشویق می کنیم که از دومینیکا دیدن کنند. اگر مصاحبه لازم باشد، معمولاً در دومینیکا برگزار می شود. با این حال، اگر متقاضی نتواند در یک مصاحبه در دومینیکا شرکت کند، ممکن است مصاحبه در مراکز خاصی در خارج از دومینیکا برگزار شود، مشروط بر اینکه متقاضی هزینه های مربوطه را بپردازد.

آیا دولت پیشینه افراد را بررسی می کند؟

برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا فقط افراد دارای شخصیت و شهرت برجسته را به منظور محافظت از تمامیت کشور می پذیرد. دولت دومینیکا برای اطمینان از اینکه فقط به افراد معتبر با موقعیت بی عیب و نقص شهروندی داده می شود، از طریق اینترپل یا سایر آژانس های کارآگاهی خصوصی، رویه ای جامع برای همه متقاضیان بالای 18 سال انجام می دهد. تنها افرادی که فاقد سابقه کیفری هستند و وجوه آنها به طور قانونی استخراج شده است، مجاز به اخذ تابعیت در کشور خواهند بود.

حداقل مورد نیاز برای خرید ملک چقدر است؟

حداقل 200000 تومان است. حداقل نیاز املاک و مستغلات دومینیکا بسیار ارزان است، تقریباً نصف قیمت، در مقایسه با سنت کیتس یا آنتیگوا، جایی که آنها حداقل 400000 دلار می خواهند.

آیا برای اخذ تابعیت باید در دومینیکا اقامت داشته باشم؟

خیر. لازم نیست قبل یا بعد از اعطای شهروندی تحت این برنامه در دومینیکا اقامت داشته باشید.

چه کسانی واجد شرایط درخواست شهروندی تحت سرمایه گذاری هستند؟

متقاضیان شهروندی باید حداقل 18 سال سن داشته باشند، دارای شخصیت خوب، بدون سوابق کیفری باشند و بتوانند و مایل به مشارکت لازم باشند. متقاضیان باید از یک نماینده مجاز استفاده کنند که به آنها در تهیه فرم های مورد نیاز و اسناد پشتیبانی کمک می کند.

آیا می توانم پس از شهروندی دومینیکا نام خود را تغییر دهم؟

زمانی که بیش از یک سال شهروند باشند، می‌توانید نام خانوادگی را از طریق روش نظرسنجی سند تغییر دهید

هزینه برنامه چقدر است؟ هزینه ها چیست؟

کل هزینه از سرمایه گذاری و سپس سایر هزینه های مربوط به پردازش درخواست تشکیل می شود. اینها به این بستگی دارد که آیا از طریق گزینه صندوق دولتی یا گزینه سرمایه گذاری املاک و مستغلات، تابعیت دریافت کنید.

آیا تابعیت دومینیکا شامل همسر و فرزندان من می شود؟

بله، تابعیت به همسر، فرزندان تحت تکفل و والدین تحت تکفل شما تعمیم داده می شود. هزینه اعضای خانواده همراه با فرم درخواست ارائه می شود.

آیا محدودیتی برای افرادی که می توانند درخواست دهند وجود دارد؟

خیر. این طرح شهروندی هیچ محدودیتی در کشور ندارد. اتباع ایران، عراق، سوریه، افغانستان نیز می توانند درخواست دهند.

آیا مبلغ سرمایه گذاری قابل استرداد است؟

بله، مبلغ سرمایه گذاری پرداخت شده به دولت فقط در صورت رد درخواست قابل استرداد است. با این حال سایر هزینه ها و هزینه ها قابل استرداد نیستند.

آیا باید شخصاً برای شهروندی دومینیکا مراجعه کنم؟

نه، معمولاً مصاحبه ها لغو می شود، اما شما می توانید هر زمان که بخواهید از دومینیکا دیدن کنید

آیا پاسپورت دومینیکا اعتبار مادام العمر دارد؟

شهروندی دومینیکا مادام العمر معتبر است. گواهی تابعیت گواهی بر این است که شما شهروند دومینیکا شده اید. پاسپورت دومینیکا صادر شده هر بار ده سال اعتبار دارد و می توان آن را برای مادام العمر تمدید کرد زیرا شهروندی مادام العمر است. پاسپورت های دومینیکا که برای کودکان زیر 16 سال صادر می شود برای مدت 5 سال اعتبار دارند.

تمام گذرنامه های مشترک المنافع دومینیکا که منقضی شده اند را می توان به راحتی با هزینه ای ناچیز در هر کنسولگری یا سفارت دومینیکا یا در دفتر گذرنامه دومینیکا در پایتخت روزو تمدید کرد. نماینده همچنین می تواند به شما برای تسهیل روند تجدید کمک کند. بدون نیاز به حضور در دومینیکا. شما همچنین نیازی به داشتن آدرس محلی ثبت شده در دومینیکا ندارید.

آیا برای بازدید از آمریکا و کانادا به عنوان شهروند دومینیکا به ویزا نیاز دارم؟ پاسپورت دومینیکا؟

بله، ویزا برای ایالات متحده، کانادا مورد نیاز است.

آیا تابعیت مضاعف مجاز است؟

بله، تابعیت دوگانه در دومینیکا مجاز است و هیچ محدودیتی وجود ندارد. با این حال باید مراقب قوانین مهاجرت کشور خود باشید. در برخی از کشورها تابعیت دوگانه غیرقانونی یا جرم است. ما از مشتریان خود می خواهیم که با یک وکیل مهاجرت در کشور شما مشورت کرده و از مشاوره حرفه ای بهره مند شوند.

تابعیت مضاعف دومینیکا

مکان های دیدنی در دومینیکا کدامند؟

آبشار ترافالگار، استخر زمرد و پارک ملی کابریتس بسیار محبوب هستند. دومینیکا یک سیستم عملیات تور سازماندهی شده برای بازدیدکنندگان کروز دارد.

آیا دومینیکا سواحل دارد؟

دومینیکا عمدتاً دارای جنگل‌های سرسبز استوایی و آبشار است. دومینیکا یک مقصد معمولی کارائیب برای سواحل ماسه سفید نیست، با این حال سواحل زیادی در خلیج هایی با شن های آتشفشانی درخشان در امتداد ساحل غربی جزیره وجود دارد. سواحل مرو، ماکوچری و پورتسموث بسیار زیبا هستند.

فرصت های سرمایه گذاری در دومینیکا چیست؟

ماهیگیری، گردشگری سبز، پروژه های ماجراجویی نرم، هتل های بوتیک مرتفع، ویلاهای منحصر به فرد و فعالیت های مرتبط با طبیعت، تولید، کشتیرانی، بانکداری و بیمه.

چگونه می توانم پاسپورت دومینیکا خود را پس از انقضا تمدید کنم؟

پاسپورت های منقضی شده یا گذرنامه های بدون صفحه رایگان را می توان به راحتی با پرداخت هزینه در اداره گذرنامه و مهاجرت در دومینیکا یا از طریق هر کنسولگری دومینیکا (بدون نیاز به سفر شخصی به دومینیکا یا کنسولگری های آن) تمدید کرد.

آیا راه های دیگری برای دریافت شهروندی دومینیکا به جز مسیر سرمایه گذاری وجود دارد؟

بله، از طریق تولد یا خون یا تابعیت با زندگی 7 سال در دومینیکا.

چگونه می توانم مطمئن باشم که پاسپورت من پس از انقضا تمدید می شود؟

به عنوان بخشی از قوانین دومینیکا، شهروندان حق داشتن گذرنامه را دارند.

آیا می توانم گذرنامه خود را در صورتی که قبلا ملک سرمایه گذاری املاک و مستغلات را فروخته باشم، تمدید کنم؟

بله، به شرطی که پس از اخذ تابعیت، ملک را به مدت چند سال در اختیار داشته باشید.

آیا شما یک نماینده مجاز دومینیکا CIP هستید؟

ما با نمایندگان و وکلای تایید شده دارای مجوز شهروندی دومینیکا توسط واحد سرمایه گذاری کار می کنیم. “نماینده مجاز” شخصی است که از دولت مجوز دارد تا از طرف متقاضیان شهروندی از طریق سرمایه گذاری اقدام کند.

چه کسانی واجد شرایط وابستگی هستند؟

وابسته به معنی:

  • همسر متقاضی اصلی؛
  • فرزند زیر هجده (18) سال متقاضی اصلی یا همسرش.
  • فرزند متقاضی اصلی یا همسرش بین هجده (18) تا بیست و پنج (25) سال که پس از تولد هجده سالگی خود در یک مؤسسه آموزش عالی معتبر حضور دارد و به طور کامل توسط متقاضی اصلی حمایت می شود.
  • دختر مجرد متقاضی اصلی که کمتر از بیست و پنج (25) سال سن دارد و با متقاضی اصلی زندگی می کند و تحت حمایت کامل قرار می گیرد.
  • فرزند متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی که بالای هجده (18) سال سن داشته باشد و از نظر جسمی یا ذهنی دچار مشکل شده و تحت حمایت کامل متقاضی باشد.
  • والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ متقاضی اصلی یا همسر وی بالای شصت و پنج سال (65) سال زندگی می کنند و به طور کامل تحت حمایت متقاضی اصلی هستند.

“فرزند” به معنای فرزندخوانده بیولوژیکی یا قانونی از متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی است. برای اطلاعات بیشتر، برای سؤالات مربوط به اینکه کدام یک از اعضای خانواده شما ممکن است در درخواست شما گنجانده شود، با یک نماینده مجاز تماس بگیرید.

شهروندی اقتصادی چیست؟

سرمایه گذار خارجی به صندوق اقتصادی کشور پول نقد می پردازد یا به آن کمک می کند یا در فعالیت اقتصادی آن کشور سرمایه گذاری می کند. در ازای آن، شهروندی بلافاصله ظرف چند ماه اعطا می‌شود و از شرایط اقامت چشم پوشی می‌کند و آنها را برای شهروندی در مقابل سهم پولی تابعیت می‌کند.

مزایای شهروندی دومینیکا چیست؟

پس از اعطای شهروندی دومینیکا، شما از حقوقی مشابه با هر شهروند دومینیکا برخوردار خواهید بود. شما حق زندگی و کار در دومینیکا را در هر زمانی خواهید داشت. از آنجایی که دومینیکا عضو CARICOM است، می توانید در هر کشور عضو دیگری نیز زندگی کنید. با پاسپورت دومینیکن می توانید بدون ویزا به بیش از 95 کشور از جمله بریتانیا، سنگاپور، هنگ کنگ و ایرلند سفر کنید.

آیا در دومینیکا مشمول مالیات خواهم بود؟

هیچ مالیات بر ثروت، هدیه، ارث، درآمد خارجی یا بر عایدی سرمایه وجود ندارد. شما فقط در صورت اقامت در کشور موظف به پرداخت مالیات شخصی هستید.

آیا می توانم درخواست شهروندی را خودم به واحد CIP ارسال کنم؟

خیر. درخواست ها باید از طریق نمایندگان مجاز ارسال شوند.

روند درخواست چقدر طول می کشد؟

از زمان ارائه مدارک مورد نیاز به دولت مشترک المنافع دومینیکا، زمان پردازش تقریباً 8-12 هفته است.

چگونه CIP دومینیکا با سایر شهروندی ها از طریق برنامه های سرمایه گذاری در کشورهای دیگر مقایسه می شود؟

این برنامه معتبر از سال 1993 در حال اجرا بوده و در زمینه پردازش اپلیکیشن ها تاسیس و تجربه شده است. این ارزان‌ترین زمان پردازش سریع است و مقرون به صرفه‌ترین مسیر برای شهروندی کامل و قانونی هر یک از برنامه‌های شهروندی توسط سرمایه‌گذاری در جهان را ارائه می‌دهد.

امتیاز دهید (سمت چپ بیشترین)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.