صخره شامپاین دومینیکا چگونه است؟

صخره شامپاین در جزیره دومینیکا در دریای کارائیب در جنوب روزو واقع شده است. این ساحل به دلیل حباب های کوچک گازی که به طور مداوم از کف دریای آتشفشانی بلند می شود، “ساحل شامپاین” نامیده شده است که مناظر زیر آب فوق العاده ای را ایجاد می کند که با ترکیبی از آب شفاف و حیات دریایی گسترده برای غواصی بسیار مناسب است.

صخره شامپاین دومینیکا

مجله غواصی و مجله سفر و زندگی کارائیب در طول سال‌ها افتخارات برتر غواصی را به دومینیکا اهدا کرده‌اند. در Champagne Reef، مکان برتر غواصی جزیره، غواصان از هزاران حباب گرم ساطع شده از چشمه‌های زمین گرمایی که گازها را از آب خارج می‌کنند، شگفت‌زده می‌شوند و حس شنا کردن در شامپاین را القا می‌کنند. مواردی که غواصان می توانند از صخره های شمپاین انتظار داشته باشند شامل لاک پشت های پوزه عقابی، خرچنگ دریایی، اسفنج، طوطی ماهی و هزاران مورد دیگر است. 

صخره شامپاین دومینیکا

آیا می دانید که چگونه حباب ها از ته یک لیوان شامپاین بلند می شوند؟ این دقیقاً همان چیزی است که آب هنگام غواصی در صخره شامپاین به نظر می رسد. به لطف دریچه‌های آتشفشانی کوچک در کف اقیانوس دومینیکا، جریان‌های قدرتمند حباب‌های مینیاتوری از شکاف‌های بین صخره‌ها بیرون می‌آیند و به سمت سطح می‌رقصند. دست خود را بر روی کف اقیانوس قرار دهید و حتی ممکن است انفجار هوا از زمین را احساس کنید. 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.